По белорусскому языку

Тыдзень беларускай мовы і літаратуры

26.02.2024
развернуть

У школе прайшоў тыдзень беларускай мовы і літаратуры. Гэта было сапраўднае свята мовы! Вучні прынялі ўдзел у шэрагу цікавых мерапрыемстваў: “”Квэст-гульня “Размаўляй са мной па-беларуску”(для вучняў 9-ых класаў), “Фэст”(для вучняў 8-ых класаў),”Інтэлектуальны марафон”(для вучняў 10 класаў), “Свая гульня”(для вучняў 8 класаў), “Літаратурны брэйн-рынг”(для вучняў 5 класаў), «Слабае звяно»(для вучняў 7 класаў), гульнёвая праграма “Мова родная, мова модная”(для вучняў пачатковых класаў, якія наведваюць школьны лагер у час дадатковых канікул), акцыі “Памяняй цукерку на беларускае слова”(для вучняў і настаўнікаў),”Адкрыты мікрафон”(для вучняў 5-11 класаў і настаўнікаў), “Беларускамоўная валянцінка”(для вучняў 7-10 класаў і настаўнікаў). Дзевяцікласнікі выпусцілі літаратурныя газеты, у якіх праілюстравалі паэму “Новая зямля” Якуба Коласа. Наперадзе вучняў яшчэ чакаюць разнастайныя мерапрыемствы па беларускай мове і літаратуры. Прадметны тыдзень у школе атрымаўся на славу!

свернуть

План прадметнага тыдня беларускай мовы і літаратуры

20.02.2024
развернуть

№ п/п

Назва мерапрыемства

Адказны за правядзенне

Клас

Дата, месца правядзення

1

Літаратурны брэйн-рынг

Крэпская Т.А.

5 “Б” клас

19.02

8.00-8.45

310 аўд.

2

Свая гульня “Фразеалагізмы беларускай мовы”

Кажура М.І.

5 “А” клас

19.02

8.00-8.45

203 аўд.

3

Свая гульня

 “Беларускія слоўнікі”

Томкавіч У.К.

6 “Б” клас

19.02

14.00-14.45

311 аўд.

4

Свая гульня

“Міхась Лынькоў, Міхась Клімковіч”

Томкавіч У.К.

8”Б” клас

19.02

14.55-15.40

309 аўд.

5

Выпуск літаратурнай газеты

“Новая зямля “ Якуба Коласа ў ілюстрацыях вучняў”

Бруева Т.А.

9 “А”,“Б”, “В” класы

   На працягу тыдня, фае 1 паверха

6

Выстава малюнкаў вучняў да літаратурных твораў

Бруева Т.А.

5-11 класы

На працягу тыдня, фае 1 паверха

7

Інтэрактыўная гульня

“Мова родная, мова модная”

Яўціхава К.М.

лагер

20.02

14.00-15.00

8

Інтэлектуальны марафон

Бруева Т.А.

10 “А”, “Б” класы

20.02

8.00-8.45

305

9

Акцыя “Адкрыты мікрафон “

Бруева Т.А., Осіпаў К.М.

Пасля

2,3,4 урокаў

(перапынкі)

21.02

Фае 1 паверха

10

Акцыя “Памяняй цукерку на беларускае слова”

Бруева Т.А.

7 “А” клас

21.02

На працягу дня

11

Фэст

Крэпская Т.А.

7 “Б” клас

21.02

8.00-8.45

210 аўд.

12

Інтэлектуальная гульня “Што?Які?Колькі”

Бруева Т.А.

9 “А”, ”Б”, ”В” класы

21.02

14.55-15.40

305 аўд.

13

Акцыя “Беларускамоўная валянцінка з Міжнародным днём роднай мовы”

Бруева Т.А.

7 “А”, 9 “А”,”Б”,”В”, 10 “А”,”Б”

21.02

На працягу дня

14

Рэспубліканскі конкурс “Буслік”

Кажура М.І.

5-11 класы

22.02

15

Інтэлектуальная гульня “Пяць зорак”

Кажура М.І.

11 “А”,”Б” класы

22.02

14.55-15.40

205 аўд.

16

Інтэрактыўная віктарына “Чароўны квадрат”

Кажура М.І.

6 ”Б” клас

23.02

14.00-14.15

17

Квэст-гульня “Збяры Беларусь у сваім сэрцы”

Бруева Т.А.

9 ”А”, ”Б”, ”В” класы

24.02

11.00-11.45

18

Шоу “Слабае звяно”

Крэпская Т.А.

8 “А”, “В”  класы

24.02

11.45-12.30

210 аўд.

свернуть

КОМПЛЕКСНАЯ РАБОТА ПА БЕЛАРУСКАЙ МОВЕ І ЛІТАРАТУРЫ 10 клас

17.01.2024
развернуть

КОМПЛЕКСНАЯ РАБОТА ПА БЕЛАРУСКАЙ МОВЕ І ЛІТАРАТУРЫ

10 клас

Заданне 1. Выпішыце словы з арфаграфічнымі і акцэнталагічнымі памылкамі. Побач запішыце нарматыўны варыянт.

1.     Уваход у залу толькі па прапусках.

2.     Падчас гульні ў карты на руках у Антося засталася пікавая дама.

3.     Андрэй трапіў у піковае становішча.

4.     Для прагулкі Маша падрыхтавала цёплы пулавер.

5.     У летніку было пяціразавае харчаванне.

6.     У зялёнай дубраве мы начаваць будзем.

7.     У цеста маці любіла дабаўляць сываратку.

8.     Над горадам кружыць тапалёвая завея.

9.     Кірыл лавіў на вуду тоўсталобікаў.

10. Ля цэрквы стаяла фурманка.

Слова з памылкай

Нарматыўнае напісанне

Слова з памылкай

Нарматыўнае напісанне

1

 

6

 

2

 

7

 

3

 

8

 

4

 

9

 

5

 

10

 

 

Заданне 2. Праз сінонімы або апісальна патлумачце значэнне дзеяслова класці.

1. Класці фарбу на сцены

 

2. Класці падлогу.

 

3. Класці штамп.

 

4. Класці сцены з цэглы.

 

Класці сілы на рамонт кватэры.

 

 

Заданне 3. Падкрэсліце фразеалагізмы, якія ўзыходзяць да біблейскай міфалогіі, патлумачце іх.час збіраць камяні

збіцца з панталыку

у свіныя галасы

ерыхонская труба вярзці грушы на вярбе

журавель у небе

казёл адпушчэння

за дзедам шведам

кітайская грамата

мафусаілаў век

фама няверы

__________________________________________________________________________________________________________________________

 

Заданне 4.Запішыце словамі лічбы.

Сустрэцца з 56 навабранцамі

 

Звыш 92 экземпляраў

 

Над 73 слухачамі

 

 

Заданне 5. Дапішыце прапушчаныя канцавыя зычныя назоўнікаў і прыметнікаў.

ткаць з ільн_

сядзець на падло_

высок_ насып

зялён_ чарніла

выняць з кішэн_

беларуск_ МЗС

дуга з вяз_

чарняв_ аташэ

сумаваць па кефір_

цікав_ ронда

ехаць без педал_

сабака на ланцуг_

 

Заданне 6.Запішыце адпаведныя чатыры пункты з правіла.

Не выдзяляюцца коскамі параўнальныя звароты з як, калі

1)

2)

3)

4)

 

Заданне 7.Запішыце словы, паставіўшы адпаведную лічбу: разам (1); асобна (2); праз злучок (3)

Скрывіўся (па) пакутніцку

(Усё) роўна не прыйдзе

Чытаць (на) хаду

Усе мелі (па) роўну ўсяго

Стаяць (на) смерць

Гэтак (сама) паводзіць сябе

Бралася (на) відно

(Што) колечы падрыхтаваць

Глядзець (па) доўгу на дарогу

Пісаць (па) латыні

 

Заданне 8. Аформіце тэкст у адпаведнасці з арфаграфічнымі і пунктуацыйнымі нормамі.

          На возеры. Некалькі в..лікаўзроставых балб..саў забаўляюцца наб..руць поўныя прыг..ршчы галькі якую н..даўна заве..лі на пляж і кідаюць у ваду. Шум камен..чыкаў цешыць іх і яны гучна н.. па людску рагочуць.

          Кампанія маладых хлопцаў. На разас..ланым пакрывале японскі магнітафон які аж заходзіцца ад крык.. пачатая пляшка віна. А самі хлопцы ў адных плаўках загарэлыя да чарнаты рэжуцца ў карты. Паводзяць с..бе надзвычай вольна п’юць гучна рагоч..ць ла..цца.

          На падыходзе да пляж.. ручай з балоцістымі бер..гамі. Каб не п..цкаць ногі ў гразь нехта добры ды гаспадарлівы паклаў цераз яго некалькі дошак. Раніцай яны яшчэ ляжалі а на..в..чоркам калі мы в..рталіся дамоў дошак н.. было.

Крыху ў баку ля кустоў гарлапаніла кампанія д..ўгагрывых вісусаў. Пад гучнае дрэньканне гітары і хрыплы спеў весела гарэў кас..цёр. У ім даг..ралі зна..мыя дошкі.

          Скажаце выпадковыя эпізоды якія н..чога н.. гавор..ць? Гавор..ць! Хоць бы аб т..м што чалавечая душа н.. церпіць пустаты і калі яна не засяваецца разумным добрым высокім там пачынае буяць пустазел..е.

 

Заданне 9. Выпішыце са сказаў Якуба Коласа фразеалагізмы і растлумачце іх значэнне.

  1. Перш чым звязваць сябе з той ці іншай партыяй, трэба ўважліва прыгледзецца, каб правільна выбраць дарогу. 2. Я зноў хачу, як і калісьці, з адкрытай, простаю душой на стык дарог знаёмых выйсці і пераклікнуцца з табой. 3. Насця нічога не сказала і толькі ўздыхнула, а Кузьма разгарачыўся, і панёсся як малады неаб’езджаны конь. 4. А жанкі глядзяць здзіўлёна, кінуць слоўка шапатком. 5. Дай бог шчасця вам і долі ўсім, хто слёзы праліваў.

Сказ №

Фразеалагізм

Значэнне

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

Заданне 10.Запішыце імёны і прозвішчы пяці беларускіх дзеячоў эпохі Адраджэння. У складзе кожнага імені павінен быць хаця б адзін санорны гук.

_______________________________________________________________________________________________________________

свернуть

Каляндарны план дзейнасці  рэсурснага цэнтра на 2023/2024 навучальны год

13.09.2023
развернуть

 

Каляндарны план дзейнасці  рэсурснага цэнтра

па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”

на 2023/2024 навучальны год

Мэта:

аказанне метадычнай дапамогі ўдзельнікам адукацыйнага працэсу, фарміраванне станоўчага вопыту работы і стварэнне ўмоў для распаўсюджвання яго ў сістэме адукацыі.

Накірункі дзейнасці рэсурснага цэнтра:

  • арганізацыя работы з адоранамі і высокаматываванымі вучнямі;
  • падрыхтоўка вучняў да прадметных алімпіяд;
  • кансультацыйная, метадычная і інфармацыйная дапамога ўдзельнікам адукацыйнага працэсу.

№ п/п

Змест работы

Тэрмін выканання

Адказныя

1

Распрацоўка плана дзейнасці рэсурснага цэнтра на 2023/2024 н.г.

да 05 верасня

Бруева Т.А.,

Кажура М.І.

2

Назапашванне інфармацыйных, нарматыўных, метадычных матэрыялаў, неабходных для работы цэнтра

да 31.05

Бруева Т.А.

3

Удзел у рабоце раённага метадычнага аб’яднання настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

1 раз у чвэрць

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

4

Абнаўленне інфармацыі пра рэсурсны цэнтр на сайце школы

на канец кожнага месяца

Бруева Т.А.

 

5

Арганізацыя праходжання курсавой падрыхтоўкі

да 01.01

Кажура М.І.

6

Афармленне тэматычных матэрыялаў па тэме “Пісьменнікі-юбіляры”

да 01.01

Бруева Т.А.

7

Удзел у раённых, абласных мерапрыемствах і конкурсах па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

8

Распрацоўка планаў урокаў па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

9

Назапашванне матэрыялаў па алімпіядным руху

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

10

Работа па падрыхтоўцы вучняў да рэспубліканскай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Крэпская Т.А.,

 Бруева Т.А. Томкавич У.К.

11

Работа па падрыхтоўцы вучняў да дыягнастычнай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Кажура М.І.,

Бруева Т.А.,

Томкавіч У.К.

12

Работа міжшкольных факультатываў па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяды

да 31.05

Бруева Т.А.,

Церах А.В.

13

Арганізацыя вучняў на ўдзел у рэспубліканскім конкурсе па беларускай мове і літаратуры “Буслік”

20.02

Кажура М.І.,

 Бруева Т.А.

14

Падрыхтоўка і правядзенне мерапрыемстваў прадметнага тыдня

апошяя дэкада лютага

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

15

Удзел у рабоце фестывалю “Светлае слова”

па асобным графіку

Бруева Т.А., Крэпская Т.А, Кажура М.І.,

Томкавіч У.К.

16

Удзел у раённых конкурсах чытальнікаў вершаў

да 30.09

 

Бруева Т.А.

17

Удзел у дыягнастычнай анлайн-алімпіядзе па беларускай мове і літаратуры

вясеннія канікулы

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

18

Індывідуальныя кансультацыі для настаўнікаў па пытанні падрыхтоўкі вучняў да алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

па індывідуальных запытах настаўнікаў

Бруева Т.А.

19

Абмен вопытам па падрыхтоўцы вучняў да ЦЭ па беларускай мове

па графіку правядзення пасяджэння школьнага МА настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

 

Кіраўнік рэсурснага цэнтра                                               Т.А.Бруева

свернуть

Віншуем!

03.04.2023
развернуть

 

Клімовіч Яраслава - фіналістка інтэрнэт - алімпіяды ад БДПУ імя Максіма Танка - атрымала сертыфікат на філалагічным факультэце ўніверсітэта за высокі ўзровень ведаў па беларускай мове.

MyCollages - 2023-04-03T121123.622

свернуть

Клімовіч Яраслава прымае ўдзел у рэспубліканскай алімпіядзе

28.03.2023
развернуть

 

Вучаніца 9 "А" класа Клімовіч Яраслава прымае ўдзел у рэспубліканскай алімпіядзе ад БДПУ імя Максіма Танка. Пасля паспяховага выканання 1 і 2 тураў алімпіяды Яраслава выйшла ў фінал алімпіяды. 1 красавіка фінальны тур алімпіяды адбудзецца на філфаку БДПУ імя Максіма Танка. Поспехаў!

14

свернуть

Мова родная - мова модная

27.02.2023
развернуть

 

У школе прайшла дэкада беларускай мовы і літаратуры. На працягу гэтага часу вучні прымалі ўдзел у цікавых конкурсах, віктарынах, акцыях, гульнях: "Мова родная - мова модная", "Інтэлектуальны марафон", "Разумніцы і разумнікі", "Моўны фэст", "Літаратурны брэйн-рынг", "Завочная вандроўка па родным краі". Вучні мелі магчымасць праявіць свае акцёрскія, аратарскія і мастацкія здольнасці. Была арганізавана выстава малюнкаў вучняў.

MyCollages (1)

MyCollages (2)

MyCollages (5)

MyCollages (12)

MyCollages (13)

MyCollages (17)

MyCollages (18)

MyCollages (19)

MyCollages (20)

MyCollages (21)

свернуть

План прадметнай дэкады беларускай мовы і літаратуры. 2023 год

15.02.2023
развернуть

 

 

№ п/п

Назва мерапрыемства

Адказны за правядзенне

Клас

Дата, месца правядзення

1

Інтэрнэт-алімпіяда для настаўнікаў–філолагаў па тэкстах МАІРА

Томкавіч У.К.,

Кажура М.І,

Бруева Т.А.,

Крэпская Т.А.

 

15.02,

302 аўд.

14.00

2

Літаратурны КВіЗ

Кажура М.І.

5 “Б” клас

16.02

311 аўд.,

8.00

3

Свая гульня

 “Беларускія фразеалагізмы”

Томкавіч У.К.

5 “А” клас

16.02

311 аўд.,

15.45-16.30

4

Свая гульня “Беларуская паэзія” (творы народных паэтаў Беларусі)

Томкавіч У.К.

7”Б” клас

16.02

311 аўд, 15.45-16.30

5

Рэспубліканскі конкурс “Буслік”

Кажура М.І., Бруева Т.А.

5-11 класы

16.02,

14.00

6

Гульня

“Размаўляй са мной

 па-беларуску”

Кажура М.І.

10 “А”,”Б” класы

17.02

205 аўд.

14.45

7

Завочная літаратурная віктарына па творчасці пісьменнікаў-юбіляраў 2023 года

Бруева Т.А., Крэпская Т.А.

6 “А”,”Б”

17.02-21.02

8

Свая гульня “Паронімы. Амонімы. Антонімы. Сінонімы”

Томкавіч У.К.

8 “Б”,”В”

17.02

311 аўд.

15.45-16.30

9

Спаборніцтва

 “Падарожжа па родным краі”

Крэпская Т.А.

9 “Б”,”В” класы

18.02

10.00, 306 аўд.

10

Стварэнне інтэрактыўнага воблака слоў “Маё любімае слова па-беларуску”

Яўхіхава К.М

3-11 класы

21.02

Фае 1 паверха

На працягу дня

11

Анлайн-акцыя “Славутыя імёны Беларусі”(відэаролікі, прэзентацыі пра знакамітых людзей,

тэматычныя гульні)

Яўціхава К.М.

3-11 класы

21.02

Фае 1 паверха

На працягу дня

12

Віктарына “Літаратурны брэйн-рынг”

Крэпская Т.А.

7 ”А”,”В” класы

20.02

203 аўд.,

8.00

 

Выстава малюнкаў Сяргеенка Вікторыі і Сяргеенка Марыі  да твораў беларускіх пісьменнікаў

Бруева Т.А., Крэпская Т.А.

6 “Б”, 11 “Б”

з 20.02

Фае 1 паверха

13

Акцыя “Адкрыты мікрафон” (чытанне на памяць вершаў беларускіх паэтаў)

Бруева Т.А., Яўціхава К.М., Осіпаў К.М.

3-11 класы

21.02

Фае 1 паверха

На працягу дня

14

Гульня-спаборніцтва

“Юныя лінгвісты”

Бруева Т.А

8 “А”, “В”,

6 ”А” класы

22.02

305 аўд.,

8.00

15

Віктарына “Разумнікі і разумніцы”

Бруева Т.А.

11 “А”, “Б” класы

22.02

305 аўд.

14.45

16

Інтэлектуальны марафон па беларускай мове і літаратуры

Бруева Т.А.

9 “А” клас

23.02

305 аўд.

8.00

17

Інтэрактыўная гульня “Мова родная – мова модная”

Яўціхава К.М.

5 “Б” клас

25.02

5 “Б”

309

свернуть

Да 50-годдзя былога завода-гіганта 

09.01.2023
развернуть

Флешмоб "Чытаем Якуба Коласа"

04.11.2022
развернуть

План кансультацый рэсурснага цэнтра

развернуть

Па вучэбным прадмеце  “Беларуская мова”

на 2022/2023 навучальны год 

№ п/п

Змест дзейнасці

Тэрмін выканання

Адказныя

1

Кансультацыя па нарматыўных прававых дакументах: праграмах,каляндарна-тэматычным планаванні, інструктыўна-метадычным пісьме “Аб асаблівасцях выкладання…”, стандартах, канцэпцыях вучэбных прадметаў, нормах ацэнкі

да 30.08

Бруева Т.А., 

Кажура М.І.

2

Кансультацыі па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяды

 (з вопыту работы)

да 31.05

Бруева Т.А.

3

Распрацоўка заданняў да 1 этапу рэспубліканскай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры (школьнага)

да 20.09

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

4

Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыходу ў навучанні беларускай мове і літаратуры (удзел у рабоце педагагічнага марафону)

07.-12.10

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

5

Узаеманаведванне ўрокаў, аналіз, самааналіз урокаў

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

6

Распрацоўка плана прадметнага тыдня, правядзенне мерапрыемстваў тыдня, абмеркаванне і аналіз вынікаў

да 15.02

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

7

Выкарыстанне сучасных педагагічных тэхналогій пры правядзенні ўрокаў беларускай мовы і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

8

Актуальныя пытанні падрыхтоўкі да ЦТ па беларускай мове

4 чвэрць

навучальнага года

Томкавич У.К.,

Крэпская Т.А.,

Бруева Т.А.

9

Падрыхтоўка і правядзенне выпускных экзаменаў па беларускай мове

4 чвэрць

навучальнага года

Томкавич У.К., Крэпская Т.А.,

10

Інфармацыя настаўнікаў па тэмах самаадукацыі

да 10.06

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

11

Інфармацыя настаўнікаў па выкананні вучэбных праграм

31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

свернуть

План прадметнай дэкады беларускай мовы і літаратуры

15.02.2022
развернуть

 

№ п/п

Назва мерапрыемства

Адказны за правядзенне

Клас

Дата, месца правядзення

1

Выпуск літаратурных газет да юбілею Якуба Коласа і Янкі Купалы

Кажура М.І.

9 “А”, ”В”

17.02-21.02

2

Рэспубліканскі конкурс “Буслік”

Кажура М.І.

5-11 класы

17.02, 14.00

3

Гульня-спаборніцтва “Юныя лінгвісты

Бруева Т.А

7 “А”, “Б”, ”В” класы

305 аўд.,

19.02, 12.00

4

Конкурс малюнкаў “Беларускія словы”

Томкавіч У.К.

6 “Б”

18.02, 18.55,

204

5

Інтэрнэт-алімпіяда ад БДПУ імя Максіма Танка 

Крэпская Т.А.

10 "Б" клас

18.02,  каб. 302,

6

Наведванне выставачнай залы. Экспазіцыя “Беларуская хатка”

Крэпская Т.А.

6 “А”, ”В”

19.02, 10.30

7

Анлайн-віктарына “Знакавыя постаці”

Кажура М.І.

9”А”, ”Б”,”В”

19.02

8

Акцыя “Адкрыты мікрафон” (чытанне на памяць вершаў беларускіх паэтаў)

Бруева Т.А., Яўціхава К.М., Осіпаў К.М.

2-11 класы

21.02,

на працягу дня

9

Акцыя “Маё любімае беларускае слова”

Бруева Т.А., Яўціхава К.М.

Калектыў школы

21.02,

Фае 1 паверха

10

Свая гульня “Радкі вершаў”

Томкавіч У.К.

11 “А”, ”Б”

21.02, 8 урок,

308 аўд.

11

Выстава малюнкаў да твораў беларускіх пісьменнікаў

Бруева Т.А.

5-11 класы

17.02-21.02

12

Завочная літаратурная віктарына па творчасці пісьменнікаў-юбіляраў 2022

Бруева Т.А.

5 “А”, ”Б”

17.02-21.02

13

Гульня-конкурс “Знаўцы роднай мовы”

Буданава М.А., Яўціхава К.М.

7 ”Б”

22.02, 210 аўд.,

7 урок

14

Інтэлектуальная гульня  “Разумніцы і разумнікі”

Бруева Т.А.

7 “А”

22.02, 305,

0 урок

15

Інтэлектуальны марафон па беларускай мове і літаратуры

Бруева Т.А.

10 “А”

 

23.02, 305 аўд.,

7 урок

16

Літаратурны брэйн-рынг

Крэпская Т.А.

8 “А”, ”Б”, ”В”

23.02, 7 урок,

304

17

Адкрыты факультатыўны занятак ШАР “Алімпіядны цягнік”

Бруева Т.А.

10 “Б”, 5”А”, 

7 ”А”, 8 ”А”

25.02, 305 аўд.,

0 урок

18

Конкурс-квэст знаўцаў роднай мовы і літаратуры

Кажура М.І.

9 “А”, ”В”

25.02, 209 аўд.,

7 урок

свернуть

План кансультацый рэсурснага цэнтра па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”

13.09.2021
развернуть

 

на 2021/2022 навучальны год

№ п/п

Змест дзейнасці

Тэрмін выканання

Адказныя

1

Кансультацыя па нарматыўных прававых дакументах: праграмах,каляндарна-тэматычным планаванні, інструктыўна-метадычным пісьме “Аб асаблівасцях выкладання…”, стандартах, канцэпцыях вучэбных прадметаў, нормах ацэнкі

да 30.08

Бруева Т.А., 

Кажура М.І.

2

Кансультацыі па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяды

 (з вопыту работы)

да 31.05

Бруева Т.А.,

Церах А.В.

3

Распрацоўка заданняў да 1 этапу рэспубліканскай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры (школьнага)

да 20.09

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

4

Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыходу ў навучанні беларускай мове і літаратуры (удзел у рабоце педагагічнага марафону)

07.-12.10

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

5

Узаеманаведванне ўрокаў, аналіз, самааналіз урокаў

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

6

Распрацоўка плана прадметнага тыдня, правядзенне мерапрыемстваў тыдня, абмеркаванне і аналіз вынікаў

да 28.02

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

7

Выкарыстанне сучасных педагагічных тэхналогій пры правядзенні ўрокаў беларускай мовы і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

8

Актуальныя пытанні падрыхтоўкі да ЦТ па беларускай мове

4 чвэрць

навучальнага года

Томкавіч У.К.,

Крэпская Т.А.,

Бруева Т.А.

9

Падрыхтоўка і правядзенне выпускных экзаменаў па беларускай мове

4 чвэрць

навучальнага года

Томкавич У.К.,

Кажура М.І.

10

Інфармацыя настаўнікаў па тэмах самаадукацыі

да 10.06

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

11

Інфармацыя настаўнікаў па выкананні вучэбных праграм

31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

 

свернуть

План прадметнага тыдня беларускай мовы і літаратуры

22.02.2021
развернуть

 

№ п/п
Назва мерапрыемства
Адказны за правядзенне
Клас
Дата, месца правядзення
1
Інтэлектуальны марафон па беларускай мове і літаратуры
Бруева Т.А.
11 “А”,
11 “Б”
класы
305 аўд.,
17.02, 7 урок
 
2
Стварэнне відэапрэзентацый вершаў беларускіх аўтараў
 (удзел у рэспубліканскім конкурсе “Беларуская мова – крыніца натхнення”)
Бруева Т.А.
11 “А”
18.02,
305 аўд.,
7 урок
3
Рэспубліканскі конкурс “Буслік”
Томкавіч У.К.,
Кажура М.І.
5-11 класы
18.02,
307-308 аўд.,
 6 урок
4
Мерапрыемства
 “Слоўнікі ведаюць усё”
Бруева Т.А.
7“А”,9”А”,11 “А”
19.02, 305 аўд.,
 1 урок
5
Свая гульня
“Радзіма, грамадзянін, патрыёт”
Томкавіч У.К.
5 “Б” клас
20.02,
10.00, 209 аўд.
6
Інтэлектуальна-пазнавальная гульня
“Мы ўсё ведаем”
Церах А.В.
8 “А”,”Б”
22.02,
 0 урок, 203 аўд.
 
7
“Турнір мовазнаўцаў”
Крэпская Т.А.
9 ”В”
23.02,
0 урок, 204 аўд.
8
Конкурс эсэ “Глядзець у будучыню”
Томкавіч У.К.
10 “А”,”Б”
23.02, 15.40,
304 аўд.
9
Інтэлектуальнае спаборніцтва “Літаратурны брэйн-рынг”
Крэпская Т.А.
5 “А”, “Б”
класы
24.02, 0 урок, 107 аўд.
10
Завочная літаратурная віктарына
Крэпская Т.А.
7 “Б”,”В”
На працягу тыдня
11
Гульня “Беларуская скарбонка”
Церах А.В.
6 ”А”,”Б”
класы
27.02,
10.00,
107 аўд.
12
Акцыя “Маё любімае беларускае слова”
Кажура М.І.
5-11 класы, работнікі школы
Фае 1 паверха, 22.02
свернуть

План даследчай дзейнасці

25.09.2020
развернуть

 

Прадмет – беларуская літаратура

Тэма: “Структура загалоўкаў твораў Уладзіміра Караткевіча”

Настаўнік – Бруева Т.А. Вучань – Зубель Аляксей (11 “А”)

Мэта работы – прааналізаваць тыпы загалоўкаў празаічных твораў Уладзіміра Караткевіча; ушанаваць памяць пра пісьменніка-юбіляра.
У адпаведнасці з гэтым ставяцца наступныя задачы:
1) акрэсліць ролю загалоўка ў мастацкім тэксце;
2) вылучыць структурныя тыпы загалоўкаў твораў У.Караткевіча;
3) акрэсліць семантычную напоўненасць загалоўкаў твораў У.Караткевіча;
4) выявіць, як у загалоўках адлюстроўваюцца асноўныя ідэі творчасці пісьменніка.

 

№ п/п

Змест заняткаў

Формы і метады работы

Дата

1

Уступныя заняткі. Мэты і задачы даследчай дзейнасці

Лекцыя, дыялог

04.09

2

Выбар твораў для даследавання, фармуліроўка тэмы работы

Дыялог

11.09

3-5

Адбор матэрыялаў аб відах загалоўкаў, вывучэнне літаратуры па тэме

Работа з прадметнымі часопісамі

18,25.09

02.10

6-7

Знаёмства з біяграфіяй Уладзіміра Караткевіча (паглыбленне ведаў)

Канспект

09,16.10

8-10

Паўторнае знаёмства з творамі Уладзімра Караткевіча, уключанымі ў школьную праграму

Каменціраванае чытанне, дыскусія

23,30.10

06.11

11

Адбор матэрыялаў для даследавання (загалоўкі 20 твораў аўтара)

Пошукавая дзейнасць

13.11

12-13

Складанне характарыстыкі загалоўкаў (па часцінах мовы, семантыцы, колькасці слоў у загалоўку)

Аналіз

20,27.11

14-17

Складанне табліцы па тэме даследавання

Канспект

04, 11, 18,25.12

18-23

Афармленне работы па тэме “Структура загалоўкаў твораў Уладзіміра Караткевіча”

Работа за камп’ютарам

02,08,15,23, 29.01

05.02

24-26

Падрыхтоўка прэзентацыі работы

Работа за камп’ютарам

12,19,26.02

27-29

Работа па падрыхтоўцы да выступлення на канферэнцыі

Выступленне перад аўдыторыяй (на кл.гадзіне або на ўроку беларускай літаратуры)

05,12,19.03

30

Выступленне на школьнай навукова-практычнай канферэнцыі

Вуснае выказванне

Асобны графік

31

Аналіз выступлення, работа па прадухіленні недахопаў

Аналіз

Асобны графік

32-34

Падрыхтоўка да выступлення да раённай канферэнцыі

Адказ на пытанні па тэме работы

Асобны графік

35

Выступленне на раённай навукова-практычнай канферэнцыі

Вуснае выказванне

Асобны графік



свернуть

План кансультацый рэсурснага цэнтра

07.09.2020
развернуть

План кансультацый рэсурснага цэнтра

па вучэбных прадметах “Беларуская мова і літаратура”

на 2020/2021 навучальны год 

№ п/п

Змест дзейнасці

Тэрмін выканання

Адказныя

1

Кансультацыя па нарматыўных прававых дакументах: праграмах,каляндарна-тэматычным планаванні, інструктыўна-метадычным пісьме “Аб асаблівасцях выкладання…”, стандартах, канцэпцыях вучэбных прадметаў, нормах ацэнкі

да 30.08

Бруева Т.А., 

Кажура М.І., Крэпская Т.А.

2

Кансультацыі па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяды

 (з вопыту работы)

да 31.05

Бруева Т.А., Церах А.В.

3

Распрацоўка заданняў да 1 этапу рэспубліканскай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры (школьнага)

да 20.09

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

4

Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыходу ў навучанні беларускай мове і літаратуры (удзел у рабоце педагагічнага марафону)

07.-12.10

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

5

Узаеманаведванне ўрокаў, аналіз, самааналіз урокаў

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

6

Распрацоўка плана прадметнага тыдня, правядзенне мерапрыемстваў тыдня, абмеркаванне і аналіз вынікаў

да 15.02

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

7

Выкарыстанне сучасных педагагічных тэхналогій пры правядзенні ўрокаў беларускай мовы і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

8

Актуальныя пытанні падрыхтоўкі да ЦТ па беларускай мове

4 чвэрць

навучальнага года

Церах А.В.,

Крэпская Т.А.,

Бруева Т.А.

9

Падрыхтоўка і правядзенне выпускных экзаменаў па беларускай мове

4 чвэрць

навучальнага года

Томкавич У.К., Крэпская Т.А.,

10

Інфармацыя настаўнікаў па тэмах самаадукацыі

да 10.06

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

11

Інфармацыя настаўнікаў па выкананні вучэбных праграм

31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

 

Кіраўнік рэсурснага цэнтра                                                    Т.А.Бруева

свернуть

Каляндарны план дзейнасці рэсурснага цэнтра

07.09.2020
развернуть

Каляндарны план дзейнасці  рэсурснага цэнтра па вучэбным прадмеце “Беларуская мова” на 2020/2021 навучальны год

 

Мэта:

аказанне метадычнай дапамогі ўдзельнікам адукацыйнага працэсу, фарміраванне станоўчага вопыту работы і стварэнне ўмоў для распаўсюджвання яго ў сістэме адукацыі.

Накірункі дзейнасці рэсурснага цэнтра:

  • арганізацыя работы з адоранамі і высокаматываванымі вучнямі;
  • падрыхтоўка вучняў да прадметных алімпіяд;
  • кансультацыйная, метадычная і інфармацыйная дапамога ўдзельнікам адукацыйнага працэсу.

№ п/п

Змест работы

Тэрмін выканання

Адказныя

1

Распрацоўка плана дзейнасці рэсурснага цэнтра на 2020/2021 н.г.

да 05 верасня

Бруева Т.А.,

Кажура М.І.

2

Назапашванне інфармацыйных, нарматыўных, метадычных матэрыялаў, неабходных для работы цэнтра

да 31.05

Бруева Т.А.

3

Удзел у рабоце раённага метадычнага аб’яднання настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

1 раз у чвэрць

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

4

Абнаўленне інфармацыі пра рэсурсны цэнтр на сайце школы

на канец кожнага месяца

Бруева Т.А.

 

5

Арганізацыя праходжання курсавой падрыхтоўкі

да 01.01

Кажура М.І.

6

Афармленне тэматычных матэрыялаў па тэме “Пісьменнікі-юбіляры”

да 01.01

Бруева Т.А.

7

Удзел у раённых, абласных мерапрыемствах і конкурсах па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

8

Распрацоўка планаў урокаў па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

9

Назапашванне матэрыялаў па алімпіядным руху

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

10

Работа па падрыхтоўцы вучняў да рэспубліканскай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Крэпская Т.А.,

 Бруева т,а, Томкавич У.К.

11

Работа па падрыхтоўцы вучняў да дыягнастычнай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Кажура М.І.,

Бруева Т.А.,

Томкавіч У.К.

12

Работа міжшкольных факультатываў па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяды

да 31.05

Бруева Т.А.,

Церах А.В.

13

Арганізацыя вучняў на ўдзел у рэспубліканскім конкурсе па беларускай мове і літаратуры “Буслік”

20.02

Кажура М.І.,

 Бруева Т.А.

14

Падрыхтоўка і правядзенне мерапрыемстваў прадметнага тыдня

апошяя дэкада лютага

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

15

Удзел у рабоце фестывалю “Светлае слова”

па асобным графіку

Бруева Т.А.,

Томкавіч У.К.

16

Удзел у раённых конкурсах чытальнікаў вершаў

да 30.09

 

Бруева Т.А.

17

Удзел у дыягнастычнай анлайн-алімпіядзе па беларускай мове і літаратуры

вясеннія канікулы

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

18

Індывідуальныя кансультацыі для настаўнікаў па пытанні падрыхтоўкі вучняў да алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

па індывідуальных запытах настаўнікаў

Бруева Т.А.,  Церах А.В.

19

Абмен вопытам па падрыхтоўцы вучняў да ЦТ па беларускай мове

па графіку правядзення пасяджэння школьнага МА настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

 

свернуть

План прадметнага тыдня  беларускай мовы і літаратуры

17.04.2020
развернуть

№ п/п

Назва мерапрыемства

Адказны за правядзенне

Клас

Дата, месца правядзення

1

Інтэлектуальны марафон па беларускай мове

Бруева Т.А.

10 “А”клас

17.02

8.00-8.45

305 аўд.

2

Інтэлектуальная гульня

“Чароўны квадрат”

Крэпская Т.А.

8 “В”клас

17.02

14.50-15.356

207 аўд.

3

Завочная літаратурная віктарына

“Мы гэта ўсё ведаем”   

Крэпская Т.А.

6 “Б”, “В”

класы

17.02-20.02

4

Пазакласнае мерапрыемства

“Мой род. Мая сям’я. Мой народ”

Бруева Т.А.

6 “А”клас

10.55-11.40

305 аўд.

5

Камандная гульня “Я ведаю!”

Бруева Т.А.

10  “Б”

клас

18.02

14.50-15.35

305 аўд.

6

Інтэлектуальнае спаборніцтва “Разумнікі і разумніцы”

Крэпская Т.А.

11 “А”, “Б”

класы

19.02

8.00-8.45

310 аўд.

7

Рэспубліканскі конкурс “Буслік”

Кажура М.І.

5-ыя-11-ыя класы

304,305,306 аўд.

8

Выстава малюнкаў да твораў беларускіх пісьменнікаў

Бруева Т.А.,

настаўнікі МА

5-ыя-11-ыя класы

на працягу тыдня

9

Падарожжа па краіне “Мовазнавіі”

Церах А.В.

7”А”,”Б”

класы

20.02

8.00.-8.45

107 аўд.

10

Інтэлектуальная гульня

“Слабае звяно”

Бруева Т.А.

8 “А”, “Б”

класы

20.02

8.00-8.45

206 аўд.

11

 

 

Акцыя “Размаўляй са мной па-беларуску”

Бруева Т.А.,

Яўціхава К.М.

3-11 класы

21.02

На працягу дня

12

Акцыя “Маё самае любімае беларускае слова”

Бруева Т.А.

3-11 класы

21.02

На працягу дня

13

Гульня “Моўны турнір”

Кажура М.І.

7“В”клас

21.02

10.55-11.40

Аўд.205

14

Віктарына “Чароўны квадрат”

Церах А.В.

5 “А”, “Б” класы

21.02

8.00-8.45

208 аўд.

15

Інтэлектуальнае спаборніцтва “Шчаслівы выпадак”

Бруева Т.А.

10 “А”клас

21.02

14.50-15.35

305 аўд.

16

Акцыя “Адкрыты мікрафон”

(чытанне вершаў беларускіх аўтараў)

Бруева Т.А., Осіпаў К.М.

3-11 класы

21.02

11.35-11.50

12.35-12.50

13.35-13.50

17

Свая гульня “Беларускія слоўнікі”

Церах А.В., Бруева Т.А., Крэпская Т.А.

9 “А”, “Б”, “В”класы

22.02

11.00-11.45

209 аўд.

свернуть

Мерапрыемствы да Міжнароднага дня роднай мовы 21.02.2020

17.02.2020
развернуть

 

№п/п

Мерапрыемства

Адказны

Клас

Час правядзення

1.

Акцыя “Размаўляй са мной па-беларуску”

Бруева Т.А.,

Яўціхава К.М.

2-11 класы

21.02

На працягу дня

2.

Выстава малюнкаў да твораў беларускіх пісьменнікаў

Бруева Т.А., Крэпская Т.А.,  Церах А.В.

5-11 класы

21.02

На працягу дня

3.

Завочная літаратурная віктарына “Мы гэта ўсё ведаем”   

Крэпская Т.А.

6 “Б”, “В” класы

21.02

На працягу дня

4.

Завочная літаратурная віктарына “Мы гэта ўсё ведаем”   

Бруева Т.А.

3-11 класы

21.02

На працягу дня

5.

Гульня “Моўны турнір”

 

Кажура М.І.

7 “В” клас

21.02

10.55-11.40

Аўд.205

6.

Віктарына “Чароўны квадрат”

Церах А.В.

5 “А”, “Б” класы

21.02

8.00-8.45

208 аўд.

7.

Інтэлектуальнае спаборніцтва “Шчаслівы выпадак”

Бруева Т.А.

10 “А” клас

21.02

14.50-15.35

305 аўд.

8.

Акцыя “Адкрыты мікрафон”

(чытанне вершаў беларускіх аўтараў)

Бруева Т.А., Осіпаў К.М.,

Крэпская Т.А., Церах А.В.

3-11 класы

21.02

11.35-11.50

12.35-12.50

13.35-13.50

свернуть

Каляндарны план дзейнасці  рэсурснага цэнтра

развернуть

Па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”

на 2019/2020 навучальны год

Мэта:

аказанне метадычнай дапамогі ўдзельнікам адукацыйнага працэсу, фарміраванне станоўчага вопыту работы і стварэнне ўмоў для распаўсюджвання яго ў сістэме адукацыі.

Накірункі дзейнасці рэсурснага цэнтра:

  • арганізацыя работы з адоранамі і высокаматываванымі вучнямі;
  • падрыхтоўка вучняў да прадметных алімпіяд;
  • кансультацыйная, метадычная і інфармацыйная дапамога ўдзельнікам адукацыйнага працэсу.

№ п/п

Змест работы

Тэрмін выканання

Адказныя

1

Распрацоўка плана дзейнасці рэсурснага цэнтра на 2019/2020 н.г.

да 05 верасня

Бруева Т.А.,

Кажура М.І.

2

Назапашванне інфармацыйных, нарматыўных, метадычных матэрыялаў, неабходных для работы цэнтра

да 31.05

Бруева Т.А.

3

Удзел у рабоце раённага метадычнага аб’яднання настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

1 раз у чвэрць

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

4

Абнаўленне інфармацыі пра рэсурсны цэнтр на сайце школы

на канец кожнага месяца

Бруева Т.А.

 

5

Арганізацыя праходжання курсавой падрыхтоўкі

да 01.01

Кажура М.І.

6

Афармленне тэматычных матэрыялаў па тэме “Пісьменнікі-юбіляры”

да 01.01

Бруева Т.А.

7

Удзел у раённых, абласных мерапрыемствах і конкурсах па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

8

Распрацоўка планаў урокаў па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

9

Назапашванне матэрыялаў па алімпіядным руху

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

10

Работа па падрыхтоўцы вучняў да рэспубліканскай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Крэпская Т.А.,

 Бруева т,а, Томкавич У.К.

11

Работа па падрыхтоўцы вучняў да дыягнастычнай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Кажура М.І.,

Бруева Т.А.,

Томкавіч У.К.

12

Работа міжшкольных факультатываў па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяды

да 31.05

Бруева Т.А.,

Церах А.В.

13

Арганізацыя вучняў на ўдзел у рэспубліканскім конкурсе па беларускай мове і літаратуры “Буслік”

20.02

Кажура М.І.,

 Бруева Т.А.

14

Падрыхтоўка і правядзенне мерапрыемстваў прадметнага тыдня

апошяя дэкада лютага

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

15

Удзел у рабоце фестывалю “Светлае слова”

па асобным графіку

Бруева Т.А.,

Томкавіч У.К.

16

Удзел у раённых конкурсах чытальнікаў вершаў

да 30.09

 

Бруева Т.А.

17

Удзел у дыягнастычнай анлайн-алімпіядзе па беларускай мове і літаратуры

30.03-04.04

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

18

Індывідуальныя кансультацыі для настаўнікаў па пытанні падрыхтоўкі вучняў да алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

па індывідуальных запытах настаўнікаў

Бруева Т.А.,  Церах А.В.

19

Абмен вопытам па падрыхтоўцы вучняў да ЦТ па беларускай мове

па графіку правядзення пасяджэння школьнага МА настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

свернуть

План даследчай дзейнасці

развернуть

 

Прадмет – беларуская літаратура

Настаўнік – Бруева Т.А.

Вучань – Качан Вікторыя (7 “А”)

№ п/п

Змест заняткаў

Формы і метады работы

Дата

1

Уступныя заняткі. Мэты і задачы даследчай дзейнасці

Лекцыя, дыялог

05.09

2

Выбар твора для даследавання, фармуліроўка тэмы работы

Знаёмства з  біяграфіямі пісьменнікаў-юбіляраў

12.09

3-5

Адбор матэрыялаў аб ролі настаўніка ў жыцці вучня, падбор цытат

Работа з прадметнымі часопісамі

19,26.09

03.10

6-7

Знаёмства з біяграфіяй Янкі Брыля

Канспект

10,17.10

8-10

Знаёмства з творам Янкі Брыля “Сірочы хлеб”

Каменціраванае чытанне, дыскусія

24,31.10

07.11

11

Адбор матэрыялаў для цытатнай характарыстыкі настаўнікаў у аповесці

Пошукавая дзейнасць

14.11

12-13

Складанне характарыстыкі пані Мар’і

Аналіз

21,28.11

14

Складанне анкеты пра ролю настаўніка ў жыцці вучняў для  5,7, 11 класаў

Пошукавая дзейнасць

05.12

15-17

Правядзенне анкетавання, сістэматызацыя яго вынікаў

Анкетаванне

12,19,26.12

18-23

Афармленне работы па тэме “Настаўнік у школе, настаўнік у жыцці”, дадаткаў да яе

Работа за камп’ютарам

03,09,16,23, 30.01

06.02

24-26

Падрыхтоўка прэзентацыі работы

Работа за камп’ютарам

13,20,27.02

27-29

Работа па падрыхтоўцы да выступлення на канферэнцыі

Выступленне перад аўдыторыяй (на кл.гадзіне)

06,13,20.03

30

Выступленне на школьнай навукова-практычнай канферэнцыі

Вуснае выказванне

Асобны графік

31

Аналіз выступлення, работа па прадухіленні недахопаў

Аналіз

Асобны графік

32-34

Падрыхтоўка да выступлення да раённай канферэнцыі

Адказ на пытанні па тэме работы

Асобны графік

35

Выступленне на раённай навукова-практычнай канферэнцыі

Вуснае выказванне

Асобны графік

 

свернуть