Задания по белорусскому языку и литературе
26.05.202026.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прадстаўлення заданняў настаўніку |
5 А, Б |
Паўтарэнне вывучанага за год |
|
Пр. 258 (выпісаць словы з пераносным значэннем), пр. 264 (2-гі абзац) |
|
|
5Б |
М. Лынькоў “Пра смелага ваяку Мішку і яго …” |
С. 143-151, 163-167 |
Прачытаць, пытанні да раздзелаў |
Урывак на памяць (с. 143, са слоў “Была ціхая…” да слоў “Спачатку абскубаў…”) |
Відэа даслаць |
5 В |
Пераклад тэксту з рускай мовы на беларускую |
|
Пр. 239 (1, 2 абзацы) |
|
Дасылаем да 27.05 |
25.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прадстаўлення заданняў настаўніку |
7Б,А |
«Балада пра Вячку, князя людзей простых» |
С. 225-227 |
Прачытаць |
Адказаць на пытанні |
Дасылаць не трэба |
5А,Б |
Паўтарэнне вывучанага па раздзеле |
С. 124 |
Пытанні (вусна), пр. 250 (в.), 252 |
Пр. 255
|
Заданні выконваем, але не дасылаем |
5 А |
М. Лынькоў «Пра смелага ваяку Мішку…» |
С. 151-159, 163-167 |
Прачытаць, пытанні да раздзелаў |
|
Дасылаем толькі відэа ўрыўка на памяць (для тых, хто не даслаў) |
Вучэбны прадмет, клас, дата |
Тэма |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прад. задання настаўніку |
Бел.мова (профіль), 10 “А” Бруева Т.А., 25.05; 26.05; 28.05 |
Падагульненне і сістэматызацыя вывучанага па раздзелах “Фанетыка і арфаэпія”, “Графіка і арфаграфія”; “Лексіка і фразеалогія” |
Зборнік ЦТ-2019 (заданні па фанетыцы і арфаэпіі), падручнік |
Зрабіць фанетычны разбор слова НЕМАГЧЫМАСЦЬ Запісаць у транскрыпцыі: схема, без песні, з жалем, не будзем, сын і дачка, на рэчцы, у лыжцы, на свечцы, без хлеба. Выканаць тэставыя заданні па раздзелах “Лескіка і фразеалогія” са зборніка ЦТ -2019 |
---------------
|
|
Бел.мова 8”А”,Б”, “В”, Бруева Т.А., Крэпская Т.А. 26.05; 28.05 |
Падагульненне і сістэматызацыя вывучанага па раздзеле “Словазлучэнне.Просты сказ” |
Падручнікі па беларускай мове і беларускай літаратуры |
Абнавіць памяткі па тэмах:”Аднасастаўныя сказы”, “Віды сувязі слоў у словазлучэнні”, “Працяжнік паміж дзейнікам і выказнікам” (падрыхтаваць іх для 9 класа) |
---------- |
|
Бел.літ., 8 “А”,”Б”, “В” Бруева Т.А., Крэпская Т.А. 26.05; 28.05 |
Янка Купала “Паўлінка” |
Твор Янкі Купалы “Паўлінка” |
Паглядзець спектакль па п’есе Янкі Купалы “Паўлінка” |
------------ |
|
Бел.мова (база), 10 “А”,”Б” Бруева Т.А., 27.05 |
Падагульненне і сістэматызацыя вывучанага па раздзелах “Фанетыка і арфаэпія”, “Графіка і арфаграфія”; “Лексіка і фразеалогія” |
Зборнік ЦТ-2019 (заданні па фанетыцы і арфаэпіі), |
Зрабіць фанетычны разбор слова НЕМАГЧЫМАСЦЬ Запісаць у транскрыпцыі: схема, без песні, з жалем, не будзем, сын і дачка, на рэчцы, у лыжцы, на свечцы, без хлеба. |
-------- |
|
Бел.літ. 10 “А”,”Б” (база), Бруева Т.А. 27.05 |
Андрэй Макаёнак “Зацюканы апостал” |
Тэкст п’есы, літаратурны сшытак |
Прачытаць п’есу |
Сфармуліраваць тэматыку і праблематыку твора (5-7 сказаў) |
27.05 да 17.00 |
22.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прадстаўлення заданняў настаўніку |
7 А,Б |
Выклічнік як часціна мовы |
§ 49,50 |
Пр. 356. 362 |
Пр. 364 |
Выконваем, але не дасылаем |
21.05.2020. 6 "А", 6 "Б", 6 "В" класы. Беларуская мова
Падагульненне і сістэматызацыя вывучанага па раздзеле "Прыметнік".
Д/з. с. 149 № 7
Беларуская літаратура.
Д.Шулцэ "Роберцік"
Д/з. Прачытаць апавядання.
21.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас
|
Тэма ўрока
|
Вучэбныя матэрыялы
|
Заданні для самастойнай работы
|
Праверачныя заданні
|
Час прадстаўлення заданняў
настаўніку
|
5 А,Б
|
Пераклад тэксту з рускай мовы на беларускую
|
|
Пр. 239 (1, 2 абзацы)
|
|
Дасылаем да 22.05
|
5А, В
|
М. Лынькоў «Пра смелага ваяку Мішку…»
|
С. 143-150, 159-163
|
Пытанні да раздзелаў
|
Вывучыць урывак на памяць (са слоў «Была ціхая летняя раніца… да слоў спачатку…), с. 143
|
Даслаць відэа
|
5 Б
|
М. Лынькоў «Пра смелага ваяку Мішку…»
|
С. 129-143
|
Прачытаць, скласці кластар пра Барадатага і Жука
|
|
|
5 В
|
Паняцце пра фразеалагізмы
|
§ 32, с. 120, 121
|
Пр.242 (в.), 246
|
Пр. 248
|
Заданні выконваем, але не дасылаем
|
С 12.05 по 21.05.20. (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)
Вучэбны прадмет, клас, дата
|
Тэма
|
Вучэбныя матэрыялы
|
Заданні для самастойнай работы
|
Праверачныя заданні
|
Час прад--я задання настаўніку
|
Бел.мова
(профіль),
10 “А”
Бруева Т.А.,
18.05
19.05
21.05
|
Падагульненне і сістэматызацыя вывучанага па раздзелах “Марфалогія і арфаграфія”, “Культура маўлення”
|
Зборнік ЦТ-2019 (заданні па арфаграфіі і марфалогіі);
раман У. Караткевіча “Каласы пад сярпом тваім”
|
Выпісаць з рамана У.Караткевіча “Каласы пад сярпом тваім” 2 складаназлучаныя, 2 складаназалежныя сказы; 2 складаныя бяззлучнікавыя сказы.
|
Зрабіць поўны сінтаксічны разбор выпісаных з рамана сказаў (2 складаназл. сказы – 18.05,
2складаназал.
сказы – 19.05;
2 бяззл. сказы – 21.05)
|
18.05 да 17.00
19.05 да 17.00
21.05 да 17.00
|
Бел.мова
8”А”,Б”, “В”,
Бруева Т.А.,
Крэпская Т.А.
19.05,
21.05
|
Падагульненне і сістэматызацыя вывучанага па раздзеле “Просты, ускладнены сказ”
|
Падручнікі па беларускай мове і беларускай літаратуры
|
Паўтарыць §37-41 (аднародныя члены сказа)
|
Выпісаць з твора У.Караткевіча “Паром на бурнай рацэ” 2 сказы - простыя, ускладненыя аднароднымі членамі сказа, зрабіць іх поўны сінтаксічны разбор.
|
21.05 да 14.00
|
Бел.літ.,
8 “А”,”Б”, “В”
Бруева Т.А.,
Крэпская Т.А.
12.05
|
Янка Купала “Паўлінка”
|
Твор Янкі Купалы “Паўлінка”
|
Прачытаць камедыю, ведаць змест п’сы Янкі Купалы “Паўлінка””
|
Запісаць у літаратурны сшытак коратка звесткі па 3 радкі пра наступных герояў п’есы: Паўлінка, Якім Сарока, Адольф Быкоўскі.
|
19.05 да 17.00
|
Бел.мова
(база),
10 “А”
Бруева Т.А.,
20.05.05
|
Падагульненне і сістэматызацыя вывучанага па раздзелах “Марфалогія і арфаграфія”, “Культура маўлення”
|
Зборнік ЦТ-2019;
раман У.Караткевіча “Каласы пад сярпом тваім”
|
Выпісаць з рамана У.Караткевіча “Каласы пад сярпом тваім” 1 складаназлучаны, 1 складаназалежны сказы.
|
Зрабіць поўны сінтаксічны разбор выпісаных з рамана 2 сказаў
|
20.05 да 17.00
|
Бел.літ.
10 “А”,”Б” (база),
Бруева Т.А.
20.05
|
Уладзімір Караткевіч “Каласы пад сярпом тваім”
|
Тэкст рамана, літаратурны сшытак
|
Падрыхтаваць пытанні да рамана (з адказамі)
|
Запісаць 10 пытанняў з адказамі для літаратурнага дыктанта па рамане
|
20.05 да 17.00
|
20.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас
|
Тэма ўрока
|
Вучэбныя матэрыялы
|
Заданні для самастойнай работы
|
Праверачныя заданні
|
Час прад-я заданняў
настаўніку
|
5В |
Паняцце пра фразеалагізмы |
§ 32 c. 120,121 |
Пр. 242 (в.), 246 (п.) |
Пр. 248 |
Выконваем, але не дасылаем |
5В |
М.Лынькоў “Пра смелага ваяку Мішку і яго слаўных таварышаў” |
с.129-143 |
Прачытаць, скласці кластар пра Барадатага і Жука |
|
|
7А,Б |
У. Караткевіч “Балада пра Вячка, князя людзей простых” |
С. 225-227 |
Прачытаць артыкул “Знешняя небяспека ў першай палове 13 ст.” |
С. 227 (пытанні 1,2,5) |
Дасылаем адказы |
7 А,Б |
Самастойная работа |
|
|
|
Даслаць да 22.05 |
- Раскрыйце дужкі
19.05.2020 . 6 "Б", "В". Беларуская мова
Падагульненне вывучанага па тэме "Назоўнік".
Д/з. с. 102, № 9, 10. Паўтарыць марфалагічны разбор назоўніка.
19.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прад-я заданняў настаўніку |
5 Б |
Паняцце пра фразеалагізмы |
§ 32, с. 120,121 |
Пр. 242 (в.), 246 (п.) |
Пр. 248 |
Выконваем, але не дасылаем. |
5А,Б,В |
Беларуская літаратура |
|
|
Заданне для тых, хто не даслаў сачыненне пра дамашняга сябра |
Да 20.05 |
5 А,В |
М. Лынькоў “Пра смелага ваяку Мішку і яго …” |
С. 129-143 |
Прачытаць, скласці кластар пра Барадатага і Жука |
|
|
18.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас
|
Тэма ўрока
|
Вучэбныя матэрыялы
|
Заданні для самастойнай работы
|
Праверачныя заданні
|
Час прадстаўлення заданняў
настаўніку
|
7Б,А
|
Леанід Дайнека. «Меч князя Вячкі»
|
С. 203-224
|
Прачытаць
|
Адказаць на пытанні 1-4
|
|
5А,Б
|
Паняцце пра фразеалагізмы
|
§ 32, с. 120, 121
|
Пр.242 (в.), 246
|
Пр. 248
|
Заданні выконваем, але не дасылаем
|
18.05.2020. 6 "А", 6 "Б", 6 "В" класы. Беларуская мова
Падагульненне і сістэматызацыя вывучанага па раздзеле "Займеннік".
Д/з. с. 224 -226, № 2,5 (ІВ)
Беларуская літаратура.
Раіса Баравікова "Гальштучнік"
Д/з. Скласці план апавядання.
15.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прадстаўлення заданняў настаўніку |
7 А,Б |
Часціцы не, ні. Правапіс не(ня), ні з рознымі часцінамі мовы |
§ 46, 47 |
Пр. 333 (в.), 337 (1,3 ск.), 340 (1,2 ск.) |
Пр. 344 (1, 3, 5, 6 ск.) |
Высылаем толькі пр. 344 |
14.05.2020. 6 "А", 6 "Б", 6 "В" класы. Беларуская мова
Парадак марфалігічнага разбору займенніка. с. 223 (тэар. матэрыял)
Д/з. с. 223, пр. 396 (2 займ.)
Беларуская літаратура.
Раіса Баравікова "Гальштучнік"
Д/з. Прачытаць твор.
14.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
5 А,Б,В Праверачная работа:
- Запісаць сказы, уставіць прапушчаныя літары і знакі прыпынку. Устаўленыя літары падкрэсліць.
Па (у/ў)ліку дужа падабаліся сіваваронкі. Ён любіў назіра…ь як яны прынося…ь спаж…ву сваім птушанятам. Аднойчы хло…чык за(у/ў)важыў што (у/ў ) сям…і сіваваронак нешта здарылася. Птушкі падл…талі да гнязда шумна лопалі крыламі і а…ляталі. А (у/ў) гняз…е ўвесь час (т/ц)іўкала адно птушаня.
2. Зрабіць фанетычны разбор слова нарэшце.
13.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прад. заданняў настаўніку |
7А,Б |
Часціцы не (ні), іх адрозненне. Правапіс часціц |
§ 46 |
Пр. 333, 334 (6,7) |
Пр. 337 (1,4), 347 (1,5) |
|
5В |
Запазычаныя словы ў беларускай мове |
§ 31, с. 114, 116 |
Пр. 232 (выпісаць запазычаныя словы), 234, 235 (в.) |
Пр. 237 (выпісаць запазычаныя словы з патрэбнымі канчаткамі), словы з пераносным значэннем. |
|
5В |
У. Караткевіч “Былі ў мяне мядзведзі” |
с.124-127 |
Прачытаць, з геаметрычных фігур намаляваць мядзведзя, упісаць характарыстыку |
Вуснае сачыненне «Мой дамашні сябар»
|
Дасылаем сачыненне |
7А,Б |
У.Караткевіч “Зямля пад белымі крыламі” |
4-5 раздзелы |
Прачытаць, адказаць на пытанні |
с. 199, пыт. №9 |
Дасылаем пытанне 9 |
12.05.2020. 11 клас. Беларуская мова
Канструкцыі з чужой мовай, ужыванне, знакі прыпынку.
Д/з. § 21, Пр. 219, 222
Беларуская літаратура.
Агульная характарыстыка сучаснай беларускай прозы.
Д/з. Анатацыя на самастойна прачытаную кнігу сучаснага аўтара.
З 11 па 14.05.2020г. (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)
Вучэбны прадмет, клас, дата
|
Тэма
|
Вучэбныя матэрыялы
|
Заданні для самастойнай работы
|
Праверачныя заданні
|
Час прад.задання настаўніку
|
Бел.мова
(профіль),
10 “А”
Бруева Т.А.,
11.05
|
Ужыванне часціц не, ні. Правапіс не(ня), ні з рознымі часцінамі мовы
|
Падручнік , §47
(прааналізаваць матэрыял)
|
С.234 (разгледзець табліцы “Часціцы не, ні”)
|
Зрабіць памятку (с.224, дапоўніўшы яе спалучэннямі з.практ.358). Фота памяткі
|
11.05 да 17.00
|
Бел.мова
8”А”,Б”, “В”,
Бруева Т.А.,
Крэпская Т.А.
12.05,
14.05
|
Параўнальны зварот. Знакі прыпынку пры параўнальным звароце.
|
Падручнік §52,53
(прааналізаваць правіла)
|
Пр.389, 393
|
-------------------------
|
------------
|
Бел.літ.,
8 “А”,”Б”, “В”
Бруева Т.А.,
Крэпская Т.А.
12.05
|
Янка Купала “Паўлінка”
|
Твор Янкі Купалы “Паўлінка”
|
Прачытаць камедыю, ведаць змест п’сы Янкі Купалы “Паўлінка””
|
---------------------------
|
-------
|
Бел.мова
(профіль),
10 “А”
Бруева Т.А.,
12.05
|
Сэнсава-стылістычная роля і тэкстаўтваральныя магчымасці слоў і іх форм
|
Падручнік, §47 (паўтарыць)
|
Паўтарыць матэрыял па памятках “Службовых часцінах мовы” .
|
---------------
|
--------
|
Бел.мова
10 “А”,”Б” (база),
Бруева Т.А.
13.05
|
Ужыванне часціц не, ні. Правапіс не(ня), ні з рознымі часцінамі мовы
|
Падручнік , §47
|
С.234 (разгледзець табліцы “Часціцы не, ні”)
|
Зрабіць памятку (с.224, дапоўніўшы яе спалучэннямі з.практ.358). Фота памяткі
|
13.05 да 17.00
|
Бел.літ.
10 “А”,”Б” (база),
Бруева Т.А.
13.05
|
Уладзімір Караткевіч “Каласы пад сярпом тваім”
|
Тэкст рамана, літаратурны сшытак з пісьмовым адказам на пытанне “Алесь і Майка Раўбіч”
|
Адабраць матэрыял да пісьмовага адказу на пытанне “Алесь Загорскі і Кастусь Каліноўскі”
|
Пісьмовае сачыненне пра сяброўства Алеся Загорскага і Кастуся Каліноўскага (1,5-2 старонкі)
|
13.05 да 17.00
|
Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В. 11.05.2020-12.05.2020
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныяз аданні |
Час прад-ня заданняў настаўніку |
7Б,А |
У.Караткевіч «Зямля пад белымі крыламі» |
Раздзелы 1,2, артыкул пра нарыс |
Чытанне твораў, адказы на пытанні |
Прачытаць трэці раздзел |
|
5А,Б |
Устарэлыя словы. Неалагізмы |
§ 29,30 |
Пр.220 (в.), 222 (выпісаць устарэлыя словы), 228 |
Пр. 224 (разбор не выконваем), 230 |
Заданні выконваем, але не дасылаем |
5А |
У.Караткевіч «Былі ў мяне мядзведзі» |
с.124-127 |
Прачытаць, з геаметрычных фігур намаляваць мядзведзя, упісаць характарыстыку |
Вуснае сачыненне «Мой дамашні сябар» |
Да 14.05 (дасылаем сачыненне) |
Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В. 12.05.2020
Клас
|
Тэма ўрока
|
Вучэбныя матэрыялы
|
Заданні для самастойнай работы
|
Праверачныя заданні
|
Час прадстаўлення заданняў
настаўніку
|
5 А,Б
|
Запазычаныя словы ў беларускай мове
|
§ 31, с. 114, 116
|
Пр. 232 (выпісаць запазычаныя словы), 234, 235 (в.)
|
Пр. 237 (выпісаць запазычаныя словы з патрэбнымі канчаткамі), словы з пераносным значэннем.
|
Выконваем, але не дасылаем. У чацвер будзе праверачная работа
|
5 Б
|
У. Караткевіч «Былі ў мяне мядзведзі»
|
с. 117-123
|
Прачытаць, пытанні 4-8
|
Адказ на пытанне №9
|
|
5 В
|
Устарэлыя словы. Неалагізмы
|
§ 29,30
|
Пр.220 (в.), 222 (выпісаць устарэлыя словы), 228
|
Пр. 224 (разбор не выконваем), 230
|
Заданні выконваем, але не дасылаем.
|
11.05.2020. 6 "А", "Б", "В" класы. Беларуская мова
Няпоўныя і адмоўныя займеннікі. § 53. с. 218-222 (тэарэтычны матэрыял), пр. 387, 391.
Д/з. с.218-222; Пр. 390
Беларуская літаратура.
Алесь Звонак. "Гарбуз". Байка як літаратурны жанр. Д/з. Выразнае чытанне байкі, адказы на пытанні.
08.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прадстаўлення заданняў настаўніку |
7 А,Б |
Правапіс часціц. Марфалагічны разбор |
§ 45, |
Пр. 328 (1,5,9 ск.), пр. 329 (разбор 2-х часціц) |
Пр. 330. Самастойная работа
|
Дасылаем толькі самастойную работу |
-
Адзначце падпарадкавальны злучнік.
- Выберыце правільны адказ і закончыце фармулёўку: паводле складу злучнікі падзяляюцца на...
- Адзначце сказ, у якім злучнік звязвае часткі складанага сказа.
- Адзначце сказ, у якім падпарадкавальны злучнік афармляе часавыя адносіны паміж часткамі.
- Адзначце сказ, у якім злучнік мае наступныя марфалагічныя прыметы: просты, адзіночны, падпарадкавальны, мэтавы.
- Вызначце, у якім сказе на месцы пропуску перад злучнікам і коска не ставіцца.
- Вызначце сказ з падпарадкавальным злучнікам. (Знакі прыпынку не пастаўлены.)
- Адзначце, у якім сказе (за) тое пішацца разам.
- Вызначце, колькі косак трэба паставіць у сказе.
07.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прад. заданняў настаўніку |
5А,Б, |
Агульнаўжывальныя словы і словы абмежаванага ўжытку |
§ 28, с. 106 |
Пр. 214, 215 (в.), 216 (выпісаць словы-тэрміны) |
Пр. 218 |
Да 09.05 |
5А,В |
У. Караткевіч «Былі ў мяне мядзведзі» |
С.117-123 |
Прачытаць, пытанні 4-8 |
Адказ на пытанне №9
|
Да 10.05 |
5В |
Агульнаўжывальныя словы і словы абмежаванага ўжытку |
§ 28, с. 102, 103 |
Пр. 209 (п.), 210 |
Запісаць 5 дыялектных слоў і іх значэнне |
Дасылаемзаданне |
5Б |
У. Караткевіч «Былі ў мяне мядзведзі» |
С. 106-111 |
Прачытаць, пытанні 1-3 |
С. 112-116 (змест, аповед пра жыццё Бурыка ў сям'і) |
|
07.05.2020. 6 "А", "Б", "В" класы. Беларуская мова
Пытальныя і адносныя займеннікі. Тэарытычны матэрыял с. 216-217 (в), пр. 380, 381.
Д/з. с.216-217; Пр. 384
Беларуская літаратура.
Якуб Колас. "Конь і сабака". Д/з. Вывучыць байку на памяць.
06.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прадстаўлення заданняў настаўніку |
7А,Б |
Падпарадкавальныя злучнікі, іх ужыванне |
§ 42, с. 200-201 |
Пр. 297 (в.), 298 (3 сказы), |
Пр. 300 (1 ск., 2 ск. апошняга абзаца), ахарактарызаваць злучнікі |
|
5В |
Амонімы |
§ 27 |
Пр. 201 (в.), 202 (2 ск.), 205 (в.) |
Пр. 206 (п.) |
|
5В |
У. Караткевіч “Былі ў мяне мядзведзі” |
С. 106-111 |
Прачытаць, пытанні 1-3 |
С. 112-116 (змест), аповед пра жыццё Бурыка ў сям’і |
|
7А,Б |
Мастацкая літаратура і навука. Цётка. “Шануйце роднае слова!” |
С. 167-170 |
Прачытаць, адказаць на пытанні |
Падрыхтоўка тэзісаў па артыкуле “Шануйце роднае слова!”, прэзентацыя па біяграфіі Цёткі (заданне выконваць па жаданні) |
Да 09.05, 19.00 |
С 04 по 06.05. Бруева Т.А., Крэпская Т.А.
Вучэбны прадмет, клас, дата |
Тэма |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прад. задання настаўніку |
Бел.мова (профіль), 10 "А” Бруева Т.А., 04.05 |
Тэставая работа |
Раздатачны матэрыял з заданнямі часткі Б
|
Выканаць заданні, дасланыя настаўнікам асабіста
|
Фота выкананай тэставай работы |
04.05 да 11.00 |
Бел.мова 8”А”,Б”, “В”, Бруева Т.А., Крэпская Т.А. 05.05 |
Пераклад тэксту |
Падручнік з тэкстам “Гісторыя архітэктуры Беларусі”, “Руска-беларускі слоўнік” |
Перакласці тэкст |
Пісьмова перакласці 1-4 абзацы тэксту, фота даслаць настаўніку. |
05.05 да 17.00 |
Бел.літ., 8 “А”,”Б”, “В” Бруева Т.А., Крэпская Т.А. 05.05
|
Кандрат Крапіва “Ганарысты парсюк” |
Пазнаёміцца з паняццем “байка”, прыгадаць байкі, прачытаныя раней, Праслухаць аўдыёчытанне байкі, паглядзець ілюстрацыі вучняў да твора “Ганарысты парсюк”. |
Вывучыць байку “Ганарысты парсюк” на памяць. |
Даслаць відэа, дзе вы чытаеце байку на памяць. |
11.05 да 17.00 |
Бел.мова (профіль), 10 “А” Бруева Т.А., 05.05 |
Часціца як службовая часціна мовы. Граматычныя прыметы, ужыванне і правапіс часціц. |
Падручнік, раздатачны матэрыял “схема: разрады часціц” |
Падрыхтаваць і вывучыць памятку “Разрады часціц” |
§45, 46 (вуснае паведамленне), Фота зробленай памяткі “Разрады часціц” + марфалагічны разбор часціц НЯХАЙ (зробіць), НЕ (загадваю). |
05.05 да 17.00 |
Бел.мова 10 “А”,”Б” (база), Бруева Т.А. 06.05 |
Прыназоўнік і злучнік як службовыя часціны мовы |
Падручнік з практ., схемы з разрадамі прыназоўніка і злучніка, узор (форзац падручніка) “Марфалагічны разбор прыназоўніка і злучніка” |
Зрабіць памяткі “Марфалагічны разбор прыназоўніка”, “Марфалагічны разбор злучніка” |
§44, 46 , фота памятак + марфалагічны разбор прыназоўнікаў МІМА (вёскі), ДА (яго) |
06.05 да 17.00
|
Бел.літ. 10 “А”,”Б” (база), Бруева Т.А. 6.05 |
Уладзімір Караткевіч “Каласы пад сярпом тваім” |
Тэкст рамана, літаратурны сшытак з пісьмовым адказам на пытанне “Алесь і дзед Стары Вежа” |
Адабраць матэрыял да пісьмовага адказу на пытанне “Алесь Загорскі і Майка Раўбіч” |
Пісьмовае сачыненне пра каханне Алеся Загорскага і Майкі Раўбіч (1,5-2 старонкі) |
12.05 да 17.00 |
04.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныяз аданні |
Час прад. заданняў настаўніку |
7Б,А |
М.Танк «Дрэвы паміраюць…», А. Разанаў «У парку…» |
С.164,165 |
Чытанне твораў, адказы на пытанні |
Вывучыць верш «Дрэвы паміраюць…» на памяць |
|
5А,Б |
Амонімы |
§ 27 |
Пр. 201 (в.), 202 (2 ск.), 205 (в.) |
Пр. 206 (п.)
|
|
5А |
У.Караткевіч «Былі ў мяне мядзведзі» |
С. 106-111 |
Прачытаць, адказаць на пытанні 1-3 |
С. 112-116 (змест)
|
|
Беларуская мова. 6 клас. Настаўнікі: Крэпская Т.А., Бруева Т.А.
04.05.20г.
Зваротны займеннік сябе. Прылежныя займеннікі.
§ 53, с.204-207; Пр. 355 (п), 360 (п), 357 (в) – у класе
Д/з. §53, с.204-207; Пр. 359
6 “Б”, “В”, здаць да 05.05; 6 “А” здаць да 06.05
Беларуская літаратура.
Янка Маўр. "Багіра". Д/з. Скласці падрабязны план апавядання.
Беларуская мова. 6 клас. Настаўнікі: Крэпская Т.А., Бруева Т.А.
05.05.20г.
Указальныя і азначальныя займеннікі.
§53, с.208-214; Пр. 374, 364 – у класе
Д/з. §53, с.208-214; Пр. 377
05.05.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прад.заданняў настаўніку |
5 А,Б |
Агульнаўжывальныя словы і словы абмежаванага ўжытку |
§ 28, с. 102,103 |
Пр. 209 (п.), 210 |
Запісаць 5 дыялектных слоў, іх лексічнае значэнне |
Да 07.05, 17.00 |
5 Б |
М. Лужанін “Добры хлопец Дзік” |
Раздзелы: “Дзік і кот Хама”, “Развітальнае слова” |
Прачытаць, адказаць на пытанні да твора |
Аповед пра Дзіка (выказаць свае адносіны да персанажа) |
Да 07.05, 17.00 |
5 В |
Антонімы |
§ 26, с. 95 |
Пр. 194 (в.), 195 , 4 сказы (п.) |
Пр. 196 (п.), усе схемы, з 2 словазлучэннямі скласці простыя сказы |
Да 06.05, 17.00 |
6 "А", 6 "Б", 6 "В". Беларуская мова. Настаўнікі: Крэпская Т.А., Бруева Т.А.
Замяшчэнне займеннікаў. Асабовыя займеннікі.
§53, с.199-203. Пр. 349. Д/з. пр. 353
Беларуская літаратура.
Янка Маўр. "Багіра". Прачытаць апавяданне, адказаць на пытанні.
Вучэбны прадмет, клас, дата
|
Тэма
|
Вучэбныя матэрыялы
|
Заданні для самастойнай работы
|
Праверачныя заданні
|
Час прадс. задання настаўніку
|
Бел.мова
(профіль),
10 “А”
Бруева Т.А.,
30.04
Прыназоўнік, злучнік як службовыя часціны мовы.Граматычныя прыметы прыназоўнікаў, злучнікаў.
|
Прыназоўнік, злучнік як службовыя часціны мовы.Граматычныя прыметы прыназоўнікаў, злучнікаў.
|
Узнавіць і сістэматызаваць веды пра прыслоўе па §44-46, правапіс прыназоўнікаў, утварэнне ступеней параўнання прыслоўяў, пераход прыназоўнікаў у іншыя часціны мовы.
|
§44-46, прааналізаваць тэставыя заданні па тэме “Марфалогія”(частка Б ЦТ-2019)
|
1.Зрабіць поўны разбор словазлучэнняў (перакласці іх папярэдне): женился на Ольге, полезная ежевика, пройти мимо неё.
2. Запісаць свае прыклады словазлучэнняў або сказаў, дзе словы МІМА, ВАКОЛ, ПОБАЧ, КАЛЯ, ДЗЯКУЮЧЫ з’яўляюцца рознымі часцінамі мовы (па 2 прыклады з кожным словам).
|
30.04 да 17.00
|
Бел.мова
8”А”,Б”, “В”,
Бруева Т.А.,
Крэпская Т.А.
30.04
|
Падагульненне ведаў па тэме “Абасобленыя члены сказа”
|
Узнавіць і сістэматызаваць веды пра адасобленыя члены сказа па §46-50, сінтаксічны разбор сказаў з адасобленымі членамі, вусны адказ па тэме.
|
§46-50, Адказы вучняў на пытанні з рубрыкі “Праверце сябе” (с.261).
|
Выпісаць па 3 сказы з адасобленымі членамі з твораў беларускай літаратуры, зрабіць іх сінтаксічны разбор
|
30.04 да 17.00
|
Бел.літ.,
8 “А”,”Б”, “В”
Бруева Т.А.,
Крэпская Т.А.
30.04
|
Аркадзь Куляшоў “Маці”
|
Пазнаёміцца з гісторыяй пра Анастасію Купрыянаву, маці-гераіню, помнік якой усталяваны ў Жодзіна, выразна чытаць баладу па ролях, аналізаваць твор.
|
Падрыхтаваць паведамленне пра А.Купрыянаву.
|
Выпісаць у літаратурны сшытак паняцце “Балада” (с.235), даць пісьмовы адказ на пытанні 2,3.
|
5.05 да 17.00
|
30.04.20г. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прад. заданняў настаўніку |
5А,Б, |
Антонімы |
§ 26, с. 95 |
Пр. 194 (в.), 195 , 4 сказы (п.) |
Пр. 196 (п.), усе схемы |
Да 02.05 |
5А,Б,В |
Максім Лужанін «Добры хлопец Дзік» |
С.89-91, 94-99, 104-105 |
Прачытаць раздзелы |
Падрыхтаваць аповед пра Дзіка |
|
5В |
Сінонімы |
§ 25, с. 92,93 |
Пр. 188 (в.), ДЗВЕРЫ-фанетычная транскрыпцыя, па членах сказа разабраць апошні сказ, пр. 191 (п.) |
Пр. 192 (п.) |
Выконваць, дасылаць не трэба |
01.05.20г. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прад.заданняў настаўніку |
7 А,Б |
Злучальныя і падпарадкавальныя злучнікі |
§ 40, с. 191 |
Скласці кластар па тэме “Злучнік”, пр. 287 (п.) |
Пр. 288 (п.), выканаць толькі заданні да тэксту, пасля тэксту не трэба |
Выконваем, але не дасылаем |
25.04. Суббота. Бруева Т.А. (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку)
Вучэбны прадмет, клас, дата |
Тэма |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прад. задання настаўніку |
Бел.мова (профіль), 10 “А” Бруева Т.А., 25.04 |
Прыслоўе |
Узнавіць і сістэматызаваць веды пра прыслоўе па §41-43, правапіс прыслоўяў, утварэнне ступеней параўнання прыслоўяў, пераход прыслоўяў у іншыя часціны мовы, работа са зборнікамі ЦТ
|
§41-43, прааналізаваць тэставыя заданні па тэме “Прыслоўе”(скінуты настаўнікам асабіста)
|
Выпісаць па 15 прыслоўяў, якія пішуцца разам, асобна, праз злучок; звязны вусны адказ па тэме “Прыслоўе” |
25.04 да 17.00 |
Бел.мова 10”А”,Б”(база), Бруева Т.А., 29.04
|
Дзеепрыслоўе, прыслоўе |
Узнавіць і сістэматызаваць веды пра прыслоўе па §40-43, правапіс прыслоўяў, утварэнне дзеепрыслоўяў, утварэнне ступеней параўнання прыслоўяў, работа са зборнікамі ЦТ
|
§40-43, прааналізаваць тэставыя заданні па тэме “Прыслоўе”(скінуты настаўнікам асабіста)
|
Выпісаць па 15 прыслоўяў, якія пішуцца разам, асобна, праз злучок; звязны вусны адказ па тэме “Прыслоўе” |
29.04 да 17.00 |
25.04.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас
Тэма ўрока
|
Вучэбныя матэрыялы
|
Заданні для самастойнай работы
|
Праверачныя заданні
|
Час прадстаўлення заданняў
настаўніку
|
7 Б,А Паэзія ў прозе і проза ў паэзіі |
С.161-162 |
Артыкул |
С. 162 пытанні да артыкула (дасылаць не трэба), даслаць пытанні і адказы па творы “Горкі ліпавы мёд” |
27.04, да 17.00, адрас пошты будзе ў класнага кіраўніка |
5 А,Б Сінонімы |
§ 25, с. 92,93 |
Пр. 187 (в.), пр. 188 (п.), пр. 191 (сказы складаць не трэба) |
Пр. 192 (п.) |
|
5 А |
С. 72-78 |
Прачытаць, падрыхтаваць па 2 пытанні да кожнай часткі |
С. 78-89 (пераказ часткі) |
|
Беларуская літаратура.
6 “А”
“Б”
“В”
|
Алесь Жук “Стары бабёр”
|
Прачытаць твор
|
адказаць на пытанні
|
Скласці план
|
6 “А” да 29.04.2020, да 10.00
6 “Б”, “В”
да 27.04.2020 да 10.00
|
29.04.202. 0 Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас
Тэма ўрока
|
Вучэбныя матэрыялы
|
Заданні для самастойнай работы
|
Праверачныя заданні
|
Час прад. заданняў
настаўніку
|
7 А,Б
Злучнік як службовая часціна мовы. Простыя і састаўныя злучнікі
|
§ 38, 39
|
Пр. 274 (в.), 275 (выпісаць злучнікі, вызначыць ролю), пр.282
|
Самастойная работа:1. Прыназоўнік –гэта…; прыназоўнікі змяняюцца…; паводле паходжання прыназоўнікі бываюць…, паводле будовы…
2. Выпішыце два прыназоўнікі, зрабіце іх разбор.
У часы Кіеўскай Русі з народным мастацтвам развіваецца і гарадское рамяство. Бацька пасадзіў ліпы навокал дома.
Пр. 285 (паводле ўмовы)
|
Да 30.04, 18.00
|
5 В
Прамое і пераноснае значэнне слова
|
§ 24, с. 89
|
Пр. 184, выпісаць словы з пераносным значэннем: электрычная энергія-, працаваць з энергіяй; чэрствы хлеб-чэрствы сын; сакавіты яблык-сакавітыя фарбы, ласкавая матуля-ласкавы вечар.
|
Пр. 185 (4 сказы).
Самастойная работа.
1.Дапішыце сказы: лексіка – гэта..; лексічнае значэнне-гэта тое…; адназначныя словы -…; мнагазначныя словы…; слова мае два значэнні…
2. Запішыце словазлучэнні, каб словы ўжываліся ў прамым і пераносным значэннях: арліны, калючы, ледзяны, каменны, мяккі.
|
Даслаць толькі самастойную работу да 30.04, 17.00
|
5 В
М. Лужанін “Добры хлопец Дзік”
|
С. 72-78
|
Прачытаць, падрыхтаваць па 2 пытанні да кожнай часткі
|
С. 78-89 (пераказ часткі)
|
|
7 А,Б
З. Бядуля “Шчасце не ў золаце”
|
162-163
|
Прачытаць
|
Адказы на пытанні на с. 163
Літаратурны дыктант. 1. Кім працаваў бацька Эмы?
2. Імя і прозвішча дзяўчынкі, якія сядзела з Эмай?
3. Назва твора Някрасава, які вывучалі на ўроку літаратуры?
4. З чаго быў зроблены шарык, які трапіў да Эмы?
5. На якім музычным інструменце ігралі на танцах?
6. Якую пару года любіў Антон?
7. Імя і прозвішча сябра Антона?
8. Нізкі заліўны луг каля ракі?
9. Якія рэчы прасіў у бацькі Антон?
10. Аб чым марыў хлопчык, катаючыся на лёдзе?
|
Адказы даслаць на электронную пошчу, відэа ўрыўка на памяць таксама
|
23.04.2020 г. Бруева Т.А.
Вучэбны прадмет, клас, дата |
Тэма |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку) |
Час прадстаўлення задання настаўніку |
Бел.мова (профіль), 10 “А” Бруева Т.А. |
Дзеепрыметнік і дзеепрыслоўе як асобыя формы дзеяслова |
Узнавіць і сістэматызаваць веды пра дзеепрыметнік і дзеепрыслоўе, іх марфалагічныя прыметы. Прааналізаваць §39,40, пр. 327,работа са зборнікамі ЦТ
|
§39,40, прааналізаваць заданні па тэме “Дзеяслоў, дзеепрыслоўе” (скінутыя настаўнікам раней)
|
Пр.330(пісьмова) +зрабіць марф.разбор 1 дз., 1 дзеепрым., 1 дзеепрысл. на выбар |
23.04 да 17.00 |
Бел.мова 8”А”,”Б”,”В”, Бруева Т.А., Крэпская Т.А.
|
Адасобленыя акалічнасці, знакі прыпынку пры іх у сказах |
Узнаўляем веды пра адасабленне азначэнняў, прыдаткаў, успамінаем віды акалічнасцей, іх адрозненне. Працуем з пр. 354, аналізуем правіла §50. |
Выканаць сінтаксічны разбор 2 сказаў з пр.353 |
§50. Пр. 355 або 360 (на выбар) |
23.04 да 17.00 |
24.04.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
7 А, Б
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прадстаўлення заданняў настаўніку |
Прыназоўнікі простыя, складаныя і састаўныя |
§ 36, с. 167, 168 |
Пр. 256 (запішыце 3 сказы з вытворнымі прыназоўнікамі), 258 (1, 3, 6 ск.) |
Пр. 260 (выпісаць 7 словазлучэнняў з прыназоўнікамі, абазначыць будову і паходжанне) |
Да 29.04, 14.40 |
Т.А.Бруева, Т.А.Крэпская 23 красавіка 2020г.
Клас
|
Вучэбны прадмет
|
Тэма
|
Вучэбныя матэрыялы
|
Заданні для самастойнай работы
|
Праверачныя заданні (вынікі выканання прадст. наст.)
|
Час прадстаўлення задання настаўніку
|
6 “А”
“Б”
“В”
|
бел.
мова
|
Падагульненне і сістэматызацыя вывучанага па тэме “Лічэбнік”
|
Паўтарыць матэрыял
П.43-49;
Пазнаёміцца з парадкам марфалагічнага разбору лічэбніка
с. 185
|
практ.332 (разабраць два колькасныя і два парадкавыя лічэбнікі пісьмова)
|
Выканаць тэматычную праверачную работу
С. 188-189
|
6 “А” да 28.04.2020, да 10.00
6 “Б”, “В”
да 27.04.2020
да 10.00
|
6 “А”
“Б”
“В”
|
бел.
літ.
|
Алесь Жук “Стары бабёр”
|
Прачытаць твор
|
адказаць на пытанні
|
Скласці план
|
6 “А” да 29.04.2020, да 10.00
6 “Б”, “В”
да 27.04.2020 да 10.00
|
11 класс. Крэпская Т.А. Беларуская літаратура
Падрыхтаваць матэрыялы для кантрольнага сачынення па сучаснай беларускай паэзіі. (да 29.04.2020)
Прапануюцца наступныя тэмы: “Чалавек – гэта цэлы свет”, “Агні кахання – вечныя агні”, “Да чалавецтва – праз свой народ”, “Паэзія – гэта вясёлкавы мост ад сэрца людскога да мары”, “Паэзія – люстэрка душы майго сучасніка”.
23.04.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас
|
Тэма ўрока
|
Вучэбныя матэрыялы
|
Заданні для самастойнай работы
|
Праверачныя заданні
|
Час прадстаўлення заданняў настаўніку
|
5А,Б
|
Прамое і пераноснае значэнне слова
|
§ 24, с. 89
|
Пр. 184, выпісаць словы з пераносным значэннем: электрычная энергія-, працаваць з энергіяй; чэрствы хлеб-чэрствы сын; сакавіты яблык-сакавітыя фарбы, ласкавая матуля-ласкавы вечар.
|
Пр. 185 (4 сказы).
Самастойная работа.
1.Дапішыце сказы: лексіка – гэта..; лексічнае значэнне-гэта тое…; адназначныя словы -…; мнагазначныя словы…; слова мае два значэнні…
2. Запішыце словазлучэнні, каб словы ўжываліся ў прамым і пераносным значэннях: арліны, калючы, ледзяны, каменны, мяккі.
|
Да 24.04, 13.00
|
5В
|
Прамое і пераноснае значэнне слова
|
§ 24, с. 89
|
Пр. 181 (2-і абзац) , 182 (3, 4, 5 ск.)
|
Разбор фанетычны слова “зялёная”, пр. 183
|
Да 25.04, 14.00
|
5А, Б, В
|
Г. Далідовіч “Страта”
|
Частка 5,6
|
Прачытаць, прадумаць пытанні да частак
|
Вусная параўнальная характарыстыка хлопчыкаў (паходжанне, выгляд, захапленні, стаўленне да вучобы, стасункі з равеснікамі, бацькамі, настаўнікамі, жыццёвы лёс)
|
Да 27.04, 15.00
|
22 апреля 2020 года
22.04. Среда. Учитель Бруева Т.А.
Вучэбны прадмет, клас, дата |
Тэма |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку) |
Час прадстаўлення задання настаўніку |
Бел.мова (база), 10 “А”,”Б”, 22.04 , Бруева Т.А. |
Дзеяслоў; агульнае значэнне, марфалагічныя прыметы. Формы дзеяслова. Правапіс асабовых канчаткаў дзеяслова |
Узнавіць і сістэматызаваць веды пра дзеяслоў, яго марфалагічныя прыметы. Прааналізаваць §37,38, пр. 315, 317
|
§37,38, пр. 320 (прааналізаваць табліцу)
|
Пр.326 (пісьмова)+зрабіць марф.разбор 2 дз.на выбар |
22.04 да 17.00 |
Бел.літ., 22.04, 10 “А”,”Б”, Бруева Т.А. |
Уладзімір Караткевіч “Каласы пад сярпом тваім” |
Аналіз 1 кнігі рамана, запіс асноўных фактаў з твора: дзядзькаванне, звесткі пра Алеся Загорскага, Данілу Старога Вежу, Майку Раўбіч, Гелену Карыцкую, пана Кроера, Кастуся Каліноўскга |
Даць кароткую пісьмовую характарыстыку (па 5-8 словазлучэнняў) пра 3 герояў (на выбар) |
Даць пісьмовую кароткую характарыстыку (5-8 словазлучэнняў) пра Алеся Загорскага, Данілу Старога Вежу, Майку Раўбіч, Гелену Карыцкую, пана Кроера, Кастуся Каліноўскга |
22.04 да 17.00 |
22.04.20г. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас
|
Тэма ўрока
|
Вучэбныя матэрыялы
|
Заданні для самастойнай работы
|
Праверачныя заданні
|
Час прадсаўлення зад. настаўніку
|
7 А,Б
|
Вытворныя і невытворныя прыназоўнікі
|
§ 35, с.164,165
|
Пр. 253 (паводле ўмовы, сказы складаць не трэба), 254 (в.)
|
Пр. 255 (выпісаць 10 словазлучэнняў з прыназоўнікамі)
|
Да 24.04, 14.40
|
5В
|
Адназначныя і мнагазначныя словы
|
§ 23, с. 86
|
Пр. 178 (в.) , пр.180 (п.)
|
Пр. 179, Растлумачце значэнні слоў, карыстаючыся даведкай. Узор: разбіць (калена) – пашкодзіць.
Разбіць (ворага, парк, палаткі, шклянку, атрад на групы). Адкрыць (сход, закон, сакрэт, талент).
Даведка: разбіць-падзяліць, раскалоць, перамагчы, паставіць, пасадзіць; адкрыць – заўважыць, зрабіць вядомым, пачаць, вынайсці).
|
Да 23.04, 14.00
|
5В
|
Г. Далідовіч “Страта”
|
С. 63-66
|
Прачытаць, падрыхтаваць вусны аповед пра пачатак сяброўства хлопчыкаў
|
Падабраць назвы да частак, паведамленне пра сяброўства Стася і Міці
|
Да 23.04, 15.00
|
7 А,Б
|
А. Васілевіч “Горкі ліпавы мёд”
|
|
Прачытаць
|
Скласці 10 пытанняў з адказамі да твора
|
Да 27.04, 14.40
|
22.04.2020 г. Крэпская Т.А. 11 клас. Беларуская мова.
Сінтаксічныя прыметы сказаў з рознымі відамі сувязі частак; ужыванне, знакі прыпынку.
п.19, практ.195, 198
Беларуская літаратура
Пошукі і наватарства ў галіне паэтычнай формы.
Падрыхтаваць праект-прэзентацыю творчасці сучаснага паэта
21 апреля 2020 года
21.04.20. Бруева Т.А.
Вучэбны прадмет, клас, дата |
Тэма |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку) |
Час прадстаўлення задання настаўніку |
Бел.мова (профіль), 10 “А”, 21.04 , Бруева Т.А. |
Дзеепрыметнік як асобая форма дзеяслова |
§39,40, (прааналізаваць правіла), звярнуць увагу на форзац падручніка (парадак марфалагічнага разбору), пр.326, заданні ЦТ - 2019 |
Пр.327(вусна), пр.328 (пісьмова) |
Размясціць усе словы за вучэбны год у алфавітным парадку(120 слоў), фота даслаць настаўніку
|
21.04 да 17.00 |
Бел.мова, 8 “А”, “Б”, 21.04, Бруева Т.А. |
Сказы з адасобленымі дапаўненнямі, знакі прыпынку пры іх |
§49 (прачытаць і прааналізаваць правіла), пр.346 (вусная работа),пр.347 (пісьм.) |
Сінтаксічны разбор 2 сказаў з пр.347 |
Выканаць пр.348, фота даслаць настаўніку
|
21.04 да 17.00 |
Бел.літ. 8 “Б” , 21.04, Бруева Т.А. |
Янка Купала “Магіла льва” |
Чытаем і аналізуем сюжэт твора, вобразы Машэкі і Наталькі |
Прааналізаваць цытаты для характарыстыкі галоўных герояў, план характарыстыкі героя твора (у сшытак запісаць) |
Вывучыць на памяць любы раздзел з паэмы “Магіла льва” або падрыхтаваць пісьмовую характарыстыку Машэкі па плане. |
21.04 да 17.00 |
Бел.літ. 6 “А”, 21.04,Бруева Т.А. |
Іван Пташнікаў “Алені” |
Чытаем і аналізуем твор |
Прачытаць першую палову твора |
Падзяліць палову твора на часткі, даць ім назву, запісаць план у літаратурны сшытак. |
Заданне прадставіць настаўніку ў выглядзе фота да 24.04 |
20 апреля 2020 года
20.04. 10"А" (профіль). Настаўніца – Бруева Т.А.,
Тэма |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні (вынікі выканання прадстаўляюцца настаўніку) |
Час прадстаўлення задання настаўніку |
Дзеяслоў. Ужыванне асабовых канчаткаў дзеясловаў |
§37,38, пр.313 (прааналізаваць правіла), звярнуць увагу на форзац падручніка (парадак марфалагічнага разбору), пр.322 (паразважаць на сэнсам прыказаць, вусна раскрыць дужкі) |
Пр.320 (вусна), пр.321 (пісьмова) |
Пр.324 (спісаць, раскрываючы дужкі, зрабіць марфалагічны разбор 2 дзеясловаў на выбар вучняў) |
20.04 да 17.00 |
Т.А.Бруева, Т.А.Крэпская 20 красавіка 2020г.
6 “А”, “Б”, “В”
Вучэбны прадмет |
Тэма |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні (вынікі выканання прадст. наст.) |
Час прадстаўлення задання настаўніку |
бел. мова |
Скланенне лічэбн. |
п.46(прааналізаваць правіла), выкан. практ.280,282; п.47 (прааналізаваць правіла), выкан. практ. 314 (выпісаць словазл. кольк. ліч. з наз., лікі запісаць словамі) п. 48(прааналізаваць правіла), выкан. практ. 319. п.49 (прааналізаваць правіла), выкан. практ.331 |
практ.283, практ.305, 322,330 |
практ.303, практ.324 |
6 “А” да 24.04.2020, да 10.00
6 “Б”, “В” да 21.04.2020 да 10.00 |
бел. літ. |
Іван Пташнікаў “Алені” |
Прачытаць апавяданне с.230-250 |
адказаць на пытанні 1-11, с.251 |
выканаць заданне 12, с.251 (падзяліць твор на часткі,даць назву кожнай з іх) |
6 “А” да 22.04.2020, да 10.00 6 “Б”, “В” да 24.04.2020 да 10.00 |
Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прадстаўлення заданняў настаўніку |
7Б |
М. Лупсякоў “Мэры Кэт” |
С.152-157 |
Дачытаць твор, с. 158 (пытанні да раздзела) |
Вывучыць урывак на памяць (“Я чую…Я чую, як шуміць вецер…”) |
Да 22.04, 14.40 |
5Б |
Адназначныя і мнагазначныя словы |
§ 23, с. 86 |
Пр. 178 (в.) , пр.180 (п.) |
Пр. 179, Растлумачце значэнні слоў, карыстаючыся даведкай. Узор: разбіць (калена) – пашкодзіць. Разбіць (ворага, парк, палаткі, шклянку, атрад на групы). Адкрыць (сход, закон, сакрэт, талент). Даведка: разбіць-падзяліць, раскалоць, перамагчы, паставіць, пасадзіць; адкрыць – заўважыць, зрабіць вядомым, пачаць, вынайсці). |
Да 21.04, 14.00 |
5А |
Адназначныя і мнагазначныя словы |
§ 23, с. 86 |
Пр. 178 (в.) , пр.180 (п.) |
Пр. 179, Растлумачце значэнні слоў, карыстаючыся даведкай. Узор: разбіць (калена) – пашкодзіць. Разбіць (ворага, парк, палаткі, шклянку, атрад на групы). Адкрыць (сход, закон, сакрэт, талент). Даведка: разбіць-падзяліць, раскалоць, перамагчы, паставіць, пасадзіць; адкрыць – заўважыць, зрабіць вядомым, пачаць, вынайсці). |
Да 21.04, 14.00 |
5А |
Г. Далідовіч “Страта” |
С. 63-66 |
Прачытаць, падрыхтаваць вусны аповед пра пачатак сяброўства хлопчыкаў |
Падабраць назвы да частак, паведамленне пра сяброўства Стася і Міці |
Да 22.04, 15.00 |
7А |
М. Лупсякоў “Мэры Кэт” |
С.152-157 |
Дачытаць твор, с. 158 (пытанні да раздзела) |
Вывучыць урывак на памяць (“Я чую…Я чую, як шуміць вецер…”) |
Да 22.04, 14.40 |
21.04.2020. Беларуская мова і літаратура. Настаўнік – Церах А.В.
Клас |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
Час прадстаўлення заданняў настаўніку |
5В |
Лексічнае значэнне слова |
§ 22, с. 82, 83, 84 |
Пр. 171 (в.), 172 (спішыце, устаўце прапушчаныя літары, раскрыйце дужкі) |
Пр. 174 (раскрыць лексічнае значэнне слоў клін, бездань, моц рознымі спосабамі), пр. 175 |
Да 22.04, 14.40 |
5Б |
Прамое і пераноснае значэнне слова |
§ 24, с. 89 |
Пр. 181 (2-і абзац) , 182 (3, 4, 5 ск.) |
Пр. 182 (6,7 ск.), разбор фанетычны слова “зялёная”, пр. 184 |
Да 23.04, 14.00 |
5Б |
Г. Далідовіч “Страта” |
С. 63-66 |
Прачытаць, падрыхтаваць вусны аповед пра пачатак сяброўства хлопчыкаў |
Падабраць назвы да частак, паведамленне пра сяброўства Стася і Міці |
Да 23.04, 15.00 |
5А |
Прамое і пераноснае значэнне слова |
§ 24, с. 89 |
Пр. 181 (2-і абзац) , 182 (3, 4, 5 ск.) |
Пр. 182 (6,7 ск.), разбор фанетычны слова “зялёная”, пр. 184 |
Да 23.04, 15.00 |
Беларуская мова 5”А”, “Б”, “В” класы
Параграф 23. Адназначныя і мнагазначныя словы (правіла).
Заданні: 1. Практыкаванне 178 (в.)
- Практыкаванне 179 (п.) (паводле ўмовы).
3. Знайдзіце ў кожным радзе лішняе слова і падкрэсліце яго.
а) корань, канчатак, прыстаўка, аснова;
б) акалічнасць, дзейнік, азначэнне, дапаўненне;
в) калена, шыя, плячо, кісць;
г) вадаём, бераг, рака, хваля.
- Растлумачце значэнні слоў, карыстаючыся даведкай.
Узор: разбіць (калена) – пашкодзіць.
Разбіць (ворага, парк, палаткі, шклянку, атрад на групы). Адкрыць (сход, закон, сакрэт, талент).
Даведка: разбіць-падзяліць, раскалоць, перамагчы, паставіць, пасадзіць; адкрыць – заўважыць, зрабіць вядомым, пачаць, вынайсці).
Параграф 24. Прамое і пераноснае значэнне слова (правіла).
Заданні:1. Практыкаванне 181 (в.)
- Практыкаванне 182 (паводле ўмовы, фанетычны разбор слова горадзе).
- Практыкаванне 184 (паводле ўмовы). Выканаць сінтаксічны разбор двух словазлучэнняў.
- Складзіце і запішыце словазлучэнні, каб прапанаваныя словы ўжываліся ў прамым і пераносным значэннях. Каменны – фанетычны разбор.
Арліны, калючы, ледзяны, каменны, жалезны, мяккі.
Беларуская літаратура.
Генрых Далідовіч. “Страта” (дачытаць твор, падабраць назвы да частак, скласці сінквейн да слоў: Стась, Міця (на выбар).
Максім Лужанін. “Добры хлопец Дзік” ( прачытаць твор, падрыхтаваць 10 пытанняў з адказамі па творы, пераказаць любую частку).
6 класс
В.П.Красней, Я.М.Лаўрэль. Вучэбны дапаможнік для 6 класа.
- Змяненне і правапіс складаных лічэбнікаў. П.45 (правіла), выканаць практ.300, 301.
https://multiurok.ru/index.php/files/lichebniki-iakiia-abaznachaiuts-tselyia-liki-ikh-1.html
- Скланенне, ужыванне і правапіс састаўных колькасных, парадкавых і зборных лічэбнікаў. П.46. (правіла), выканаць практ.309,310.
7 “А”, “Б”, “В” класы.
Беларуская мова
Параграф 35. Невытворныя і вытворныя прыназоўнікі (правіла). Практыкаванні: 254, 255 (выпісаць 7 словазлучэнняў з вытворнымі і невытворнымі прыназоўнікамі).
Параграф 36. Прыназоўнікі простыя, складаныя і састаўныя , іх правапіс.
Практыкаванні: 257 (6 сказаў). Сінтаксічны разбор 5 сказа; 262 (запісаць тэкст, уставіць прапушчаныя прыназоўнікі, прапушчаныя літары); 263 (выканаць марфалагічны разбор прыназоўнікаў сярод, на).
Параграф 38. Злучнік як часціна мовы (правіла).
Дапоўніце сказы.
Злучнік – гэта……………., якая звязвае …………….члены сказа або…………., сказы, часткі тэксту і паказвае на…………………паміж імі. Злучнік не………………., не…………………членам сказа.
Практыкаванне 277(выпісаць злучнікі, пазначыць, што яны злучаюць).
Заданне: пастаўце знакі прыпынку, падкрэсліце злучнікі адной рыскай, прыназоўнікі – дзвюма.
Ліпы шумелі бо ўверсе гуляў вецер. Сябры дамовіліся сустрэцца перад абедам. Месяц свеціць ды не грэе. Мы хочам каб мірнае неба не знала пажараў вайны. З усходам сонца лісце на дрэвах і трава ззялі пазалотай. Госці прыехалі нягледзячы на мароз. Пасля дажджу прырода ажыла.
Беларуская літаратура.
Мікола Лупсякоў. “Мэры Кэт”. Прачытаць, адказаць на пытанні да твора.
https://www.youtube.com/watch?v=b8JFIUVFOig (можна звярнуцца да аўдыёкнігі па ссылцы)
Алена Васілевіч. “Горкі ліпавы мёд”. Прачытаць твор, запісаць 10 пытанняў з адказамі па творы. https://teatr.audio/vasilevich-alena-gorkiy-lipovyy-me (можна праслухаць тэкст па ссылцы).
8 клас.
Беларуская мова. Тэма: Адасобленыя члены сказа
(прэзентацыі па тэме)
http://kalyazhanka.blogspot.com/p/blog-page_93.html
Метад “Мазгавы штурм”
Закончыце фармулёўку:
а) Азначэнне – даданы член сказа, які абазначае………… , паясняе…….. і адказвае на пытанні……………. .
б) Паводле характару сінтаксічнай сувязі ўсе азначэнні падзяляюцца на……………… і……………….
в) Дапасаванае азначэнне звязваецца з азначаемым словам сувяззю……………. .
г) Азначэнні на пісьме выдзяляюцца коскамі, калі яны выражаны……………… і стаяць …………..
д) Часцей за ўсё недапасаванае азначэнне выражаецца ………………………………..
е) Азначэнні на пісьме графічна азначаюцца…………………..
– Дзяўчаты-, хлопцы-ўмельцы. Чым выражана азначэнне ў гэтых прыкладах? Як называецца такое азначэнне?
(тэст па тэме):
https://onlinetestpad.com/by/testview/62380-adasoblenyya-prydatk%D1%96-%D1%96-dapa%D1%9Enenn%D1%96
Беларуская літаратура. Тэма: Янка Купала. Паэма “Магіла льва”
(інфаўрок)
https://infourok.ru/prezentaciya-yakupala-magila-lva-3720269.html
(аўдыёкніга)
https://www.youtube.com/watch?v=wOaECVuK6wI
(прэзентацыя па тэме)
https://slide-share.ru/krosehns-magila-lva-299298
9 клас. Беларуская мова
Клас |
Тэма |
Заданне |
Заўвагі |
9 А 9 Б 9 В |
Складаныя сказы з рознымі відамі сувязі |
&30, 31 тэарытычны матэрыял. Практыкаванне 231. Кантрольныя пытанні і заданні с. 162 |
https://onlinetestpad.com/by/test/81455-skladanyya-skazy-z-roznymі-vіdamі-suvyazі-chastak-varyyant-1 (па ссылцы прайдзіце тэст па тэме)
|
9 А 9 Б 9 В |
Спосабы перадачы чужой мовы |
&32,33 тэарытычны матэрыял. Практыкаванне 245 |
https://www.youtube.com/watch?v=8SVwBWKjCqc (па ссылцы паглядзіце відэаурок) |
9 клас. Беларуская літаратура
Клас |
Тэма |
Заданне |
Заўвагі |
9 А 9 Б 9 В |
Іван Шамякін “Непаўторная вясна” |
Прачытаць 1-ую кнігу пенталогіі «Трывожнае шчасце”
|
https://www.youtube.com/watch?v=IzZVBhxbavE (па ссылцы пазнаёмцеся з відэафільмам пра жыццё і творчасць Івана Шамякіна) |
10 клас.
Беларуская мова. Дзеяслоў
(прэзентацыі па тэме)
http://belkabinet.ucoz.ru/load/belaruskaja_mova/prehzentacyi_da_wrokaw/dzejaslow/26-1-0-343
(інфаўрок)
https://infourok.ru/zadanni-pa-teme-dzeyaslo-2673167.html
Дзеепрыметнік
(прэзентацыі па тэме)
http://belkabinet.ucoz.ru/load/belaruskaja_mova/prehzentacyi_da_wrokaw/dzeeprymetnik/26-1-0-345
Дзеепрыслоўе
(прэзентацыя па тэме)
http://belkabinet.ucoz.ru/load/belaruskaja_mova/prehzentacyi_da_wrokaw/dzeepryslowe/26-1-0-344
Праверачная работа
https://infourok.ru/praverachnaya-rabota-pa-teme-dzeyaslo-726448.html
Прыслоўе
(прэзентацыі па тэме)
http://belkabinet.ucoz.ru/load/belaruskaja_mova/prehzentacyi_da_wrokaw/pryslowe/26-1-0-334
Беларуская літаратура.
“Уладзімір Караткевіч “Каласы пад сярпом тваім” (буктрэйлеры)
https://www.youtube.com/watch?v=W0pFDdkf8h8
https://www.youtube.com/watch?v=-AG6qxBEKhI
(інфаўрок)
https://volna.org/literatura/uladzimir_karatkievich.html
(спектакль па творы)
https://www.youtube.com/watch?v=0wGFWnN2O9I
11 Класс