По белорусскому языку

План кансультацый рэсурснага цэнтра па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”

13.09.2021
развернуть

 

на 2021/2022 навучальны год

№ п/п

Змест дзейнасці

Тэрмін выканання

Адказныя

1

Кансультацыя па нарматыўных прававых дакументах: праграмах,каляндарна-тэматычным планаванні, інструктыўна-метадычным пісьме “Аб асаблівасцях выкладання…”, стандартах, канцэпцыях вучэбных прадметаў, нормах ацэнкі

да 30.08

Бруева Т.А., 

Кажура М.І.

2

Кансультацыі па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяды

 (з вопыту работы)

да 31.05

Бруева Т.А.,

Церах А.В.

3

Распрацоўка заданняў да 1 этапу рэспубліканскай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры (школьнага)

да 20.09

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

4

Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыходу ў навучанні беларускай мове і літаратуры (удзел у рабоце педагагічнага марафону)

07.-12.10

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

5

Узаеманаведванне ўрокаў, аналіз, самааналіз урокаў

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

6

Распрацоўка плана прадметнага тыдня, правядзенне мерапрыемстваў тыдня, абмеркаванне і аналіз вынікаў

да 28.02

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

7

Выкарыстанне сучасных педагагічных тэхналогій пры правядзенні ўрокаў беларускай мовы і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

8

Актуальныя пытанні падрыхтоўкі да ЦТ па беларускай мове

4 чвэрць

навучальнага года

Томкавіч У.К.,

Крэпская Т.А.,

Бруева Т.А.

9

Падрыхтоўка і правядзенне выпускных экзаменаў па беларускай мове

4 чвэрць

навучальнага года

Томкавич У.К.,

Кажура М.І.

10

Інфармацыя настаўнікаў па тэмах самаадукацыі

да 10.06

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

11

Інфармацыя настаўнікаў па выкананні вучэбных праграм

31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

 

свернуть

Каляндарны план дзейнасці  рэсурснага цэнтра па вучэбным прадмеце “Беларуская мова” на 2021/2022 навучальны год

07.09.2021
развернуть

 

Мэта:

аказанне метадычнай дапамогі ўдзельнікам адукацыйнага працэсу, фарміраванне станоўчага вопыту работы і стварэнне ўмоў для распаўсюджвання яго ў сістэме адукацыі.

Накірункі дзейнасці рэсурснага цэнтра:

  • арганізацыя работы з адоранамі і высокаматываванымі вучнямі;
  • падрыхтоўка вучняў да прадметных алімпіяд;
  • кансультацыйная, метадычная і інфармацыйная дапамога ўдзельнікам адукацыйнага працэсу.

№ п/п

Змест работы

Тэрмін выканання

Адказныя

1

Распрацоўка плана дзейнасці рэсурснага цэнтра на 2021/2022 н.г.

да 05 верасня

Бруева Т.А.,

Кажура М.І.

2

Назапашванне інфармацыйных, нарматыўных, метадычных матэрыялаў, неабходных для работы цэнтра

да 31.05

Бруева Т.А.

3

Удзел у рабоце раённага метадычнага аб’яднання настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

1 раз у чвэрць

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

4

Абнаўленне інфармацыі пра рэсурсны цэнтр на сайце школы

на канец кожнага месяца

Бруева Т.А.

 

5

Арганізацыя праходжання курсавой падрыхтоўкі

да 01.01

Кажура М.І.

6

Афармленне тэматычных матэрыялаў па тэме “Пісьменнікі-юбіляры”

да 01.01

Бруева Т.А.

7

Удзел у раённых, абласных мерапрыемствах і конкурсах па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

8

Распрацоўка планаў урокаў па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

9

Назапашванне матэрыялаў па алімпіядным руху

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

10

Работа па падрыхтоўцы вучняў да рэспубліканскай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Крэпская Т.А.,

 Бруева т,а, Томкавич У.К.

11

Работа па падрыхтоўцы вучняў да дыягнастычнай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Кажура М.І.,

Бруева Т.А.,

Томкавіч У.К.

12

Работа міжшкольных факультатываў па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяды

да 31.05

Бруева Т.А.,

Церах А.В.

13

Арганізацыя вучняў на ўдзел у рэспубліканскім конкурсе па беларускай мове і літаратуры “Буслік”

20.02

Кажура М.І.,

 Бруева Т.А.

14

Падрыхтоўка і правядзенне мерапрыемстваў прадметнага тыдня

апошяя дэкада лютага

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

15

Удзел у рабоце фестывалю “Светлае слова”

па асобным графіку

Бруева Т.А.,

Томкавіч У.К.

16

Удзел у раённых конкурсах чытальнікаў вершаў

да 30.09

 

Бруева Т.А.

17

Удзел у дыягнастычнай анлайн-алімпіядзе па беларускай мове і літаратуры

вясеннія канікулы

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

18

Індывідуальныя кансультацыі для настаўнікаў па пытанні падрыхтоўкі вучняў да алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

па індывідуальных запытах настаўнікаў

Бруева Т.А.,  Церах А.В.

19

Абмен вопытам па падрыхтоўцы вучняў да ЦТ па беларускай мове

па графіку правядзення пасяджэння школьнага МА настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

 

свернуть

План прадметнага тыдня беларускай мовы і літаратуры

22.02.2021
развернуть

 

№ п/п
Назва мерапрыемства
Адказны за правядзенне
Клас
Дата, месца правядзення
1
Інтэлектуальны марафон па беларускай мове і літаратуры
Бруева Т.А.
11 “А”,
11 “Б”
класы
305 аўд.,
17.02, 7 урок
 
2
Стварэнне відэапрэзентацый вершаў беларускіх аўтараў
 (удзел у рэспубліканскім конкурсе “Беларуская мова – крыніца натхнення”)
Бруева Т.А.
11 “А”
18.02,
305 аўд.,
7 урок
3
Рэспубліканскі конкурс “Буслік”
Томкавіч У.К.,
Кажура М.І.
5-11 класы
18.02,
307-308 аўд.,
 6 урок
4
Мерапрыемства
 “Слоўнікі ведаюць усё”
Бруева Т.А.
7“А”,9”А”,11 “А”
19.02, 305 аўд.,
 1 урок
5
Свая гульня
“Радзіма, грамадзянін, патрыёт”
Томкавіч У.К.
5 “Б” клас
20.02,
10.00, 209 аўд.
6
Інтэлектуальна-пазнавальная гульня
“Мы ўсё ведаем”
Церах А.В.
8 “А”,”Б”
22.02,
 0 урок, 203 аўд.
 
7
“Турнір мовазнаўцаў”
Крэпская Т.А.
9 ”В”
23.02,
0 урок, 204 аўд.
8
Конкурс эсэ “Глядзець у будучыню”
Томкавіч У.К.
10 “А”,”Б”
23.02, 15.40,
304 аўд.
9
Інтэлектуальнае спаборніцтва “Літаратурны брэйн-рынг”
Крэпская Т.А.
5 “А”, “Б”
класы
24.02, 0 урок, 107 аўд.
10
Завочная літаратурная віктарына
Крэпская Т.А.
7 “Б”,”В”
На працягу тыдня
11
Гульня “Беларуская скарбонка”
Церах А.В.
6 ”А”,”Б”
класы
27.02,
10.00,
107 аўд.
12
Акцыя “Маё любімае беларускае слова”
Кажура М.І.
5-11 класы, работнікі школы
Фае 1 паверха, 22.02
свернуть

План даследчай дзейнасці

25.09.2020
развернуть

 

Прадмет – беларуская літаратура

Тэма: “Структура загалоўкаў твораў Уладзіміра Караткевіча”

Настаўнік – Бруева Т.А. Вучань – Зубель Аляксей (11 “А”)

Мэта работы – прааналізаваць тыпы загалоўкаў празаічных твораў Уладзіміра Караткевіча; ушанаваць памяць пра пісьменніка-юбіляра.
У адпаведнасці з гэтым ставяцца наступныя задачы:
1) акрэсліць ролю загалоўка ў мастацкім тэксце;
2) вылучыць структурныя тыпы загалоўкаў твораў У.Караткевіча;
3) акрэсліць семантычную напоўненасць загалоўкаў твораў У.Караткевіча;
4) выявіць, як у загалоўках адлюстроўваюцца асноўныя ідэі творчасці пісьменніка.

 

№ п/п

Змест заняткаў

Формы і метады работы

Дата

1

Уступныя заняткі. Мэты і задачы даследчай дзейнасці

Лекцыя, дыялог

04.09

2

Выбар твораў для даследавання, фармуліроўка тэмы работы

Дыялог

11.09

3-5

Адбор матэрыялаў аб відах загалоўкаў, вывучэнне літаратуры па тэме

Работа з прадметнымі часопісамі

18,25.09

02.10

6-7

Знаёмства з біяграфіяй Уладзіміра Караткевіча (паглыбленне ведаў)

Канспект

09,16.10

8-10

Паўторнае знаёмства з творамі Уладзімра Караткевіча, уключанымі ў школьную праграму

Каменціраванае чытанне, дыскусія

23,30.10

06.11

11

Адбор матэрыялаў для даследавання (загалоўкі 20 твораў аўтара)

Пошукавая дзейнасць

13.11

12-13

Складанне характарыстыкі загалоўкаў (па часцінах мовы, семантыцы, колькасці слоў у загалоўку)

Аналіз

20,27.11

14-17

Складанне табліцы па тэме даследавання

Канспект

04, 11, 18,25.12

18-23

Афармленне работы па тэме “Структура загалоўкаў твораў Уладзіміра Караткевіча”

Работа за камп’ютарам

02,08,15,23, 29.01

05.02

24-26

Падрыхтоўка прэзентацыі работы

Работа за камп’ютарам

12,19,26.02

27-29

Работа па падрыхтоўцы да выступлення на канферэнцыі

Выступленне перад аўдыторыяй (на кл.гадзіне або на ўроку беларускай літаратуры)

05,12,19.03

30

Выступленне на школьнай навукова-практычнай канферэнцыі

Вуснае выказванне

Асобны графік

31

Аналіз выступлення, работа па прадухіленні недахопаў

Аналіз

Асобны графік

32-34

Падрыхтоўка да выступлення да раённай канферэнцыі

Адказ на пытанні па тэме работы

Асобны графік

35

Выступленне на раённай навукова-практычнай канферэнцыі

Вуснае выказванне

Асобны графік



свернуть

План кансультацый рэсурснага цэнтра

07.09.2020
развернуть

План кансультацый рэсурснага цэнтра

па вучэбных прадметах “Беларуская мова і літаратура”

на 2020/2021 навучальны год 

№ п/п

Змест дзейнасці

Тэрмін выканання

Адказныя

1

Кансультацыя па нарматыўных прававых дакументах: праграмах,каляндарна-тэматычным планаванні, інструктыўна-метадычным пісьме “Аб асаблівасцях выкладання…”, стандартах, канцэпцыях вучэбных прадметаў, нормах ацэнкі

да 30.08

Бруева Т.А., 

Кажура М.І., Крэпская Т.А.

2

Кансультацыі па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяды

 (з вопыту работы)

да 31.05

Бруева Т.А., Церах А.В.

3

Распрацоўка заданняў да 1 этапу рэспубліканскай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры (школьнага)

да 20.09

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

4

Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыходу ў навучанні беларускай мове і літаратуры (удзел у рабоце педагагічнага марафону)

07.-12.10

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

5

Узаеманаведванне ўрокаў, аналіз, самааналіз урокаў

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

6

Распрацоўка плана прадметнага тыдня, правядзенне мерапрыемстваў тыдня, абмеркаванне і аналіз вынікаў

да 15.02

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

7

Выкарыстанне сучасных педагагічных тэхналогій пры правядзенні ўрокаў беларускай мовы і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

8

Актуальныя пытанні падрыхтоўкі да ЦТ па беларускай мове

4 чвэрць

навучальнага года

Церах А.В.,

Крэпская Т.А.,

Бруева Т.А.

9

Падрыхтоўка і правядзенне выпускных экзаменаў па беларускай мове

4 чвэрць

навучальнага года

Томкавич У.К., Крэпская Т.А.,

10

Інфармацыя настаўнікаў па тэмах самаадукацыі

да 10.06

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

11

Інфармацыя настаўнікаў па выкананні вучэбных праграм

31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

 

Кіраўнік рэсурснага цэнтра                                                    Т.А.Бруева

свернуть

Каляндарны план дзейнасці рэсурснага цэнтра

07.09.2020
развернуть

Каляндарны план дзейнасці  рэсурснага цэнтра па вучэбным прадмеце “Беларуская мова” на 2020/2021 навучальны год

 

Мэта:

аказанне метадычнай дапамогі ўдзельнікам адукацыйнага працэсу, фарміраванне станоўчага вопыту работы і стварэнне ўмоў для распаўсюджвання яго ў сістэме адукацыі.

Накірункі дзейнасці рэсурснага цэнтра:

  • арганізацыя работы з адоранамі і высокаматываванымі вучнямі;
  • падрыхтоўка вучняў да прадметных алімпіяд;
  • кансультацыйная, метадычная і інфармацыйная дапамога ўдзельнікам адукацыйнага працэсу.

№ п/п

Змест работы

Тэрмін выканання

Адказныя

1

Распрацоўка плана дзейнасці рэсурснага цэнтра на 2020/2021 н.г.

да 05 верасня

Бруева Т.А.,

Кажура М.І.

2

Назапашванне інфармацыйных, нарматыўных, метадычных матэрыялаў, неабходных для работы цэнтра

да 31.05

Бруева Т.А.

3

Удзел у рабоце раённага метадычнага аб’яднання настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

1 раз у чвэрць

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

4

Абнаўленне інфармацыі пра рэсурсны цэнтр на сайце школы

на канец кожнага месяца

Бруева Т.А.

 

5

Арганізацыя праходжання курсавой падрыхтоўкі

да 01.01

Кажура М.І.

6

Афармленне тэматычных матэрыялаў па тэме “Пісьменнікі-юбіляры”

да 01.01

Бруева Т.А.

7

Удзел у раённых, абласных мерапрыемствах і конкурсах па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

8

Распрацоўка планаў урокаў па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

9

Назапашванне матэрыялаў па алімпіядным руху

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

10

Работа па падрыхтоўцы вучняў да рэспубліканскай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Крэпская Т.А.,

 Бруева т,а, Томкавич У.К.

11

Работа па падрыхтоўцы вучняў да дыягнастычнай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Кажура М.І.,

Бруева Т.А.,

Томкавіч У.К.

12

Работа міжшкольных факультатываў па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяды

да 31.05

Бруева Т.А.,

Церах А.В.

13

Арганізацыя вучняў на ўдзел у рэспубліканскім конкурсе па беларускай мове і літаратуры “Буслік”

20.02

Кажура М.І.,

 Бруева Т.А.

14

Падрыхтоўка і правядзенне мерапрыемстваў прадметнага тыдня

апошяя дэкада лютага

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

15

Удзел у рабоце фестывалю “Светлае слова”

па асобным графіку

Бруева Т.А.,

Томкавіч У.К.

16

Удзел у раённых конкурсах чытальнікаў вершаў

да 30.09

 

Бруева Т.А.

17

Удзел у дыягнастычнай анлайн-алімпіядзе па беларускай мове і літаратуры

вясеннія канікулы

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

18

Індывідуальныя кансультацыі для настаўнікаў па пытанні падрыхтоўкі вучняў да алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

па індывідуальных запытах настаўнікаў

Бруева Т.А.,  Церах А.В.

19

Абмен вопытам па падрыхтоўцы вучняў да ЦТ па беларускай мове

па графіку правядзення пасяджэння школьнага МА настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

 

свернуть

План прадметнага тыдня  беларускай мовы і літаратуры

17.04.2020
развернуть

№ п/п

Назва мерапрыемства

Адказны за правядзенне

Клас

Дата, месца правядзення

1

Інтэлектуальны марафон па беларускай мове

Бруева Т.А.

10 “А”клас

17.02

8.00-8.45

305 аўд.

2

Інтэлектуальная гульня

“Чароўны квадрат”

Крэпская Т.А.

8 “В”клас

17.02

14.50-15.356

207 аўд.

3

Завочная літаратурная віктарына

“Мы гэта ўсё ведаем”   

Крэпская Т.А.

6 “Б”, “В”

класы

17.02-20.02

4

Пазакласнае мерапрыемства

“Мой род. Мая сям’я. Мой народ”

Бруева Т.А.

6 “А”клас

10.55-11.40

305 аўд.

5

Камандная гульня “Я ведаю!”

Бруева Т.А.

10  “Б”

клас

18.02

14.50-15.35

305 аўд.

6

Інтэлектуальнае спаборніцтва “Разумнікі і разумніцы”

Крэпская Т.А.

11 “А”, “Б”

класы

19.02

8.00-8.45

310 аўд.

7

Рэспубліканскі конкурс “Буслік”

Кажура М.І.

5-ыя-11-ыя класы

304,305,306 аўд.

8

Выстава малюнкаў да твораў беларускіх пісьменнікаў

Бруева Т.А.,

настаўнікі МА

5-ыя-11-ыя класы

на працягу тыдня

9

Падарожжа па краіне “Мовазнавіі”

Церах А.В.

7”А”,”Б”

класы

20.02

8.00.-8.45

107 аўд.

10

Інтэлектуальная гульня

“Слабае звяно”

Бруева Т.А.

8 “А”, “Б”

класы

20.02

8.00-8.45

206 аўд.

11

 

 

Акцыя “Размаўляй са мной па-беларуску”

Бруева Т.А.,

Яўціхава К.М.

3-11 класы

21.02

На працягу дня

12

Акцыя “Маё самае любімае беларускае слова”

Бруева Т.А.

3-11 класы

21.02

На працягу дня

13

Гульня “Моўны турнір”

Кажура М.І.

7“В”клас

21.02

10.55-11.40

Аўд.205

14

Віктарына “Чароўны квадрат”

Церах А.В.

5 “А”, “Б” класы

21.02

8.00-8.45

208 аўд.

15

Інтэлектуальнае спаборніцтва “Шчаслівы выпадак”

Бруева Т.А.

10 “А”клас

21.02

14.50-15.35

305 аўд.

16

Акцыя “Адкрыты мікрафон”

(чытанне вершаў беларускіх аўтараў)

Бруева Т.А., Осіпаў К.М.

3-11 класы

21.02

11.35-11.50

12.35-12.50

13.35-13.50

17

Свая гульня “Беларускія слоўнікі”

Церах А.В., Бруева Т.А., Крэпская Т.А.

9 “А”, “Б”, “В”класы

22.02

11.00-11.45

209 аўд.

свернуть

Мерапрыемствы да Міжнароднага дня роднай мовы 21.02.2020

17.02.2020
развернуть

 

№п/п

Мерапрыемства

Адказны

Клас

Час правядзення

1.

Акцыя “Размаўляй са мной па-беларуску”

Бруева Т.А.,

Яўціхава К.М.

2-11 класы

21.02

На працягу дня

2.

Выстава малюнкаў да твораў беларускіх пісьменнікаў

Бруева Т.А., Крэпская Т.А.,  Церах А.В.

5-11 класы

21.02

На працягу дня

3.

Завочная літаратурная віктарына “Мы гэта ўсё ведаем”   

Крэпская Т.А.

6 “Б”, “В” класы

21.02

На працягу дня

4.

Завочная літаратурная віктарына “Мы гэта ўсё ведаем”   

Бруева Т.А.

3-11 класы

21.02

На працягу дня

5.

Гульня “Моўны турнір”

 

Кажура М.І.

7 “В” клас

21.02

10.55-11.40

Аўд.205

6.

Віктарына “Чароўны квадрат”

Церах А.В.

5 “А”, “Б” класы

21.02

8.00-8.45

208 аўд.

7.

Інтэлектуальнае спаборніцтва “Шчаслівы выпадак”

Бруева Т.А.

10 “А” клас

21.02

14.50-15.35

305 аўд.

8.

Акцыя “Адкрыты мікрафон”

(чытанне вершаў беларускіх аўтараў)

Бруева Т.А., Осіпаў К.М.,

Крэпская Т.А., Церах А.В.

3-11 класы

21.02

11.35-11.50

12.35-12.50

13.35-13.50

свернуть

Каляндарны план дзейнасці  рэсурснага цэнтра

развернуть

Па вучэбным прадмеце “Беларуская мова”

на 2019/2020 навучальны год

Мэта:

аказанне метадычнай дапамогі ўдзельнікам адукацыйнага працэсу, фарміраванне станоўчага вопыту работы і стварэнне ўмоў для распаўсюджвання яго ў сістэме адукацыі.

Накірункі дзейнасці рэсурснага цэнтра:

  • арганізацыя работы з адоранамі і высокаматываванымі вучнямі;
  • падрыхтоўка вучняў да прадметных алімпіяд;
  • кансультацыйная, метадычная і інфармацыйная дапамога ўдзельнікам адукацыйнага працэсу.

№ п/п

Змест работы

Тэрмін выканання

Адказныя

1

Распрацоўка плана дзейнасці рэсурснага цэнтра на 2019/2020 н.г.

да 05 верасня

Бруева Т.А.,

Кажура М.І.

2

Назапашванне інфармацыйных, нарматыўных, метадычных матэрыялаў, неабходных для работы цэнтра

да 31.05

Бруева Т.А.

3

Удзел у рабоце раённага метадычнага аб’яднання настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

1 раз у чвэрць

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

4

Абнаўленне інфармацыі пра рэсурсны цэнтр на сайце школы

на канец кожнага месяца

Бруева Т.А.

 

5

Арганізацыя праходжання курсавой падрыхтоўкі

да 01.01

Кажура М.І.

6

Афармленне тэматычных матэрыялаў па тэме “Пісьменнікі-юбіляры”

да 01.01

Бруева Т.А.

7

Удзел у раённых, абласных мерапрыемствах і конкурсах па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

8

Распрацоўка планаў урокаў па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

9

Назапашванне матэрыялаў па алімпіядным руху

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

10

Работа па падрыхтоўцы вучняў да рэспубліканскай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Крэпская Т.А.,

 Бруева т,а, Томкавич У.К.

11

Работа па падрыхтоўцы вучняў да дыягнастычнай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

да 31.05

Кажура М.І.,

Бруева Т.А.,

Томкавіч У.К.

12

Работа міжшкольных факультатываў па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяды

да 31.05

Бруева Т.А.,

Церах А.В.

13

Арганізацыя вучняў на ўдзел у рэспубліканскім конкурсе па беларускай мове і літаратуры “Буслік”

20.02

Кажура М.І.,

 Бруева Т.А.

14

Падрыхтоўка і правядзенне мерапрыемстваў прадметнага тыдня

апошяя дэкада лютага

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

15

Удзел у рабоце фестывалю “Светлае слова”

па асобным графіку

Бруева Т.А.,

Томкавіч У.К.

16

Удзел у раённых конкурсах чытальнікаў вершаў

да 30.09

 

Бруева Т.А.

17

Удзел у дыягнастычнай анлайн-алімпіядзе па беларускай мове і літаратуры

30.03-04.04

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

18

Індывідуальныя кансультацыі для настаўнікаў па пытанні падрыхтоўкі вучняў да алімпіяды па беларускай мове і літаратуры

па індывідуальных запытах настаўнікаў

Бруева Т.А.,  Церах А.В.

19

Абмен вопытам па падрыхтоўцы вучняў да ЦТ па беларускай мове

па графіку правядзення пасяджэння школьнага МА настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

свернуть

План кансультацый рэсурснага цэнтра

развернуть

Па вучэбным прадмеце  “Беларуская мова”

на 2019/2020 навучальны год 

№ п/п

Змест дзейнасці

Тэрмін выканання

Адказныя

1

Кансультацыя па нарматыўных прававых дакументах: праграмах,каляндарна-тэматычным планаванні, інструктыўна-метадычным пісьме “Аб асаблівасцях выкладання…”, стандартах, канцэпцыях вучэбных прадметаў, нормах ацэнкі

да 30.08

Бруева Т.А., 

Кажура М.І., Крэпская Т.А.

2

Кансультацыі па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяды

 (з вопыту работы)

да 31.05

Бруева Т.А., Церах А.В.

3

Распрацоўка заданняў да 1 этапу рэспубліканскай алімпіяды па беларускай мове і літаратуры (школьнага)

да 20.09

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

4

Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыходу ў навучанні беларускай мове і літаратуры (удзел у рабоце педагагічнага марафону)

07.-12.10

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

5

Узаеманаведванне ўрокаў, аналіз, самааналіз урокаў

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

6

Распрацоўка плана прадметнага тыдня, правядзенне мерапрыемстваў тыдня, абмеркаванне і аналіз вынікаў

да 15.02

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

7

Выкарыстанне сучасных педагагічных тэхналогій пры правядзенні ўрокаў беларускай мовы і літаратуры

да 31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

8

Актуальныя пытанні падрыхтоўкі да ЦТ па беларускай мове

4 чвэрць

навучальнага года

Церах А.В.,

Крэпская Т.А.,

Бруева Т.А.

9

Падрыхтоўка і правядзенне выпускных экзаменаў па беларускай мове

4 чвэрць

навучальнага года

Томкавич У.К., Крэпская Т.А.,

10

Інфармацыя настаўнікаў па тэмах самаадукацыі

да 10.06

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

11

Інфармацыя настаўнікаў па выкананні вучэбных праграм

31.05

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры

свернуть

План даследчай дзейнасці

развернуть

 

Прадмет – беларуская літаратура

Настаўнік – Бруева Т.А.

Вучань – Качан Вікторыя (7 “А”)

№ п/п

Змест заняткаў

Формы і метады работы

Дата

1

Уступныя заняткі. Мэты і задачы даследчай дзейнасці

Лекцыя, дыялог

05.09

2

Выбар твора для даследавання, фармуліроўка тэмы работы

Знаёмства з  біяграфіямі пісьменнікаў-юбіляраў

12.09

3-5

Адбор матэрыялаў аб ролі настаўніка ў жыцці вучня, падбор цытат

Работа з прадметнымі часопісамі

19,26.09

03.10

6-7

Знаёмства з біяграфіяй Янкі Брыля

Канспект

10,17.10

8-10

Знаёмства з творам Янкі Брыля “Сірочы хлеб”

Каменціраванае чытанне, дыскусія

24,31.10

07.11

11

Адбор матэрыялаў для цытатнай характарыстыкі настаўнікаў у аповесці

Пошукавая дзейнасць

14.11

12-13

Складанне характарыстыкі пані Мар’і

Аналіз

21,28.11

14

Складанне анкеты пра ролю настаўніка ў жыцці вучняў для  5,7, 11 класаў

Пошукавая дзейнасць

05.12

15-17

Правядзенне анкетавання, сістэматызацыя яго вынікаў

Анкетаванне

12,19,26.12

18-23

Афармленне работы па тэме “Настаўнік у школе, настаўнік у жыцці”, дадаткаў да яе

Работа за камп’ютарам

03,09,16,23, 30.01

06.02

24-26

Падрыхтоўка прэзентацыі работы

Работа за камп’ютарам

13,20,27.02

27-29

Работа па падрыхтоўцы да выступлення на канферэнцыі

Выступленне перад аўдыторыяй (на кл.гадзіне)

06,13,20.03

30

Выступленне на школьнай навукова-практычнай канферэнцыі

Вуснае выказванне

Асобны графік

31

Аналіз выступлення, работа па прадухіленні недахопаў

Аналіз

Асобны графік

32-34

Падрыхтоўка да выступлення да раённай канферэнцыі

Адказ на пытанні па тэме работы

Асобны графік

35

Выступленне на раённай навукова-практычнай канферэнцыі

Вуснае выказванне

Асобны графік

 

свернуть